چراغ رمانتیک با 17 میلیون رنگ

به گزارش لیتن، چراغ هوشمند PLAYBULB به وسیله بلوتوث با تلفن همراه کاربران هماهنگ شده و امکان ایجاد فضایی رمانتیک و عاشقانه را برای کاربران فراهم می نماید.

چراغ رمانتیک با 17 میلیون رنگ

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

این چراغ جمع وجور و بسیار سبک امکان دسترسی کاربران به تقریباً 16 میلیون انتخاب رنگ را فراهم نموده و فضایی ایده آل را در محیط ایجاد می نماید. با این فناوری شما می توانید از مزایای روشن کردن شمع اما بدون خطر آتش سوزی بهره مند شده و احساسی همانند روشن شدن یک شمع بدون شعله واقعی داشته باشید.

برای روشن کردن شمع این چراغ تنها کافی است ضربه ای آرام به سطح بالایی این سیستم زده و منتظر بمانید. به محض برخورد انگشتان به سطح بالایی این چراغ، سنسورهای هوشمند فعال شده و نوری همانند یک شمع روشن می گردد. با ضربه بعدی سنسورها متوقف شده و چراغ خاموش می گردد. شمع این چراغ از 4 جلوه ویژه از جمله چشمک زن، سوسو زدن، محو شدن و رنگین کمانی پشتیبانی می نماید. کنترل این چراغ علاوه بر ضربه زدن به وسیله تلفن همراه کاربران نیز امکانپذیر است.

برای انجام این کار تنها کافی است کاربران اپلیکیشن PLAYBULB را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Android و IOS) نصب نموده و از راه دور میزان رنگ دهی و تنوع گسترده آن را انتخاب نمایند. کاربران قادرند رنگ دلخواه خود را از میان 17 میلیون رنگ موجود در این سیستم انتخاب نموده و ایده آل ترین رنگ را برای روشن کردن محیط خانه خود برگزینند.

این چراغ به طور گسترده ای در میهمانی ها، کافه ها، هتل، تعطیلات، عروسی و هر مناسبت دیگری کاربرد داشته و یکی از برترین سیستم های هوشمند برای ایجاد فضایی رمانتیک و عاشقانه بشمار می رود. این چراغ دارای یک باتری AA است که با هر بار شارژ شدن به وسیله کابل یو اس پی، به مدت 8 ساعت عمر مفید

می نماید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 717

به "چراغ رمانتیک با 17 میلیون رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ رمانتیک با 17 میلیون رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید