کرملین: زمان ملاقات روسای جمهور روسیه و ونزوئلا اعلام می گردد

به گزارش لیتن، سخنگوی کاخ کرملین گفت زمان ملاقات روسای جمهور روسیه و ونزوئلا سال آینده میلادی به وسیله کانال های دیپلماتیک اعلام می گردد.

کرملین: زمان ملاقات روسای جمهور روسیه و ونزوئلا اعلام می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه گفت که هنوز برای ملاقات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و نیکلاس مادورو، همتای ونزوئلایی اش تاریخی مشخص نشده است و این موضوع تا سال آینده میلادی به وسیله کانال های دیپلماتیک مورد بحث قرار خواهد گرفت.

پسکوف گفت: هنوز تاریخ دقیقی وجود ندارد. شما می دانید که تماس های منظمی در سطح کار برقرار شده است و تاریخ ها به وسیله کانال های دیپلماتیک در سال آینده مشخص و توافق می شوند.

بر اساس اعلام سازمان برگزارکننده انتخابات ونزوئلا، حزب نیکلاس مادورو در انتخابات پارلمانی پیروز شده است.

مقامات انتخاباتی ونزوئلا دیروز دوشنبه اعلام کردند 67.6 درصد از پنج میلیون و 200 هزار رای در انتخابات پارلمانی کشور متعلق به نامزد های حامی مادورو است.

در جلسه اخیر هیئت ناظران روس در انتخابات پارلمانی ونزوئلا، مادورو گفت که امیدوار است در ماه های آوریل تا ژوئن به مسکو سفر کند و با رئیس جمهور روسیه ملاقات کند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1413

به "کرملین: زمان ملاقات روسای جمهور روسیه و ونزوئلا اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: زمان ملاقات روسای جمهور روسیه و ونزوئلا اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید