معرفی برترین مراکز خرید در سن پترزبورگ

به گزارش لیتن، سن پترزبورگ بعد از مسکو بزرگ ترین شهر جهانست. این شهر بزرگ به علت داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی فوق العاده، سالانه توریستان فراوانی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می نماید. تا جایی که طبق آمار به دست آمده، هرساله هشت میلیون نفر از سن پترزبورگ بازدید می نمایند. با این حجم توریست، دور از فکر نیست که بازارها و مراکز خرید سن پترزبورگ برای توریستان مجذوب کننده باشد. دراین بخش به معرفی تعدادی از برترین مراکز خرید در سن پترزبورگ می پردازیم. با ما در مجله توریستی خبرنگاران همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از سوغات سن پترزبورگ...

معرفی برترین مراکز خرید در سن پترزبورگ

مرکز خرید بولشویی گوستینی دوُر

مرکز بولشویی گوستینی دوُر (Bolshoi Gostiny Dvor) بزرگ ترین و از برترین مراکز خرید در سن پترزبورگ است که در منطقه نوسکی (Nevsky) این شهر واقع شده است. بولشویی را یکی از اولین بازارهای سرپوشیده جهان دانسته اند که به سبک طاق نما طراحی شده است. در واقع ایده اصلی این بازار مربوط به ملکه الیزابت بوده است که یک گذرگاه طاقدار در این منطقه ساخته گردد. بعدها این گذرگاه تبدیل به یک بازار شد.

بازار بولشویی حدود 53 هزار متر مربع مساحت دارد و طول آن 1000 متر می باشد. در این محدوده بیش از 100 فروشگاه قرار دارند که به عرضه انواع لوازم از قبیل پوشاک، جواهرات، اسباب بازی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و ... می پردازند. اجناس این فروشگاه ها به صورت خرده فروشی ارائه می گردند و قیمت های آن نیز نسبت به سایر بازارها کمی بالاست.

مرکز خرید هارودز

مرکز خرید Passage Trading House معروف به هارودز (Harrods)، یک پاساژ تجاری کوچک در بین مراکز خرید سن پترزبورگ است که روبروی مرکز خرید بولشویی گوستینی در سن پترزبورگ واقع شده است. این پاساژ تجاری زیبا انواع اجناس و کالاهای با کیفیت و متنوع را با توجه به بروزترین مد جهان برای زنان، مردان و بچه ها عرضه می نماید. بعلاوه در این بازار می توانید لوازم خانگی، عتیقه جات، جواهرات و ... را نیز پیدا کنید. اجناس این مرکز به صورت عمده و جزیی به فروش می رسند.

مرکز خرید لنینگراد

خانه داد و ستد لنینگراد (Leningrad House Of Trade) یا دی اِل تی (DLT) یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سن پترزبورگ است که در سال 1918 در این شهر افتتاح شد و می توانید برترین سوغات سن پترزبورگ را از این جا خریداری کنید. این مرکز در 5 طبقه و با توجه به استانداردهای بین المللی طراحی شده و در فروشگاه های آن برترین و باکیفیت ترین اجناس ارائه می شوند. شما می توانید انواع کالاها مانند پوشاک، جواهرات، عطر، لوازم خانگی و ... را با بیش از 700 برند تجاری در این دی اِل تی پیدا کنید. قیمت کالاهای این مرکز بسیار پایین تر از همین برندها در شهرهایی مانند دبی یا لندن می باشد.

فروشگاه موسکوفسکی

موسکوفسکی (Moskovsky) فروشگاه بزرگی است که در آن می توانید انواع کالاهای مورد احتیاج خود از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و ... را پیدا کنید. بعلاوه اگر قصد خرید سوغات سن پترزبورگ را نیز دارید، موسکوفسکی یک فروشگاه ایده آل برای این کار است. زیرا انواع اشیای هنری و سوغاتی های مسکو در آن به فروش می رسد.

فروشگاه ناروسکی

ناروسکی (Narvsky) نام فروشگاه دیگری است که به عرضه انواع کالاها مانند پوشاک، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم برقی و لوازم ورزشی و ... می پردازد.

فروشگاه اسوتلنوفسکی

اگر با کودکتان به خرید می روید، می توانید فروشگاه اسوتلنوفسکی (Svetlanovsky) را انتخاب نمایید. زیرا بخشی از این فروشگاه به بازی بچه ها اختصاص داده شده و می تواند برای مدتی فرزندتان را سرگرم سازد. در این فروشگاه می توانید انواع پوشاک، جواهرات، لوازم خانگی و سوغاتی های موردنظر خود را تهیه نمایید.

بازار اپراکسین

یکی دیگر از معروف ترین بازارهای سن پترزبورگ، بازار اپراکسین (Apraksin Dvor) است. در این بازار انواع کالاها و اجناس با تنوع بسیار بالا به فروش می رسند. در این جا نیز مانند سایر مراکز خرید می توانید کالاهایی مانند پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و ... را خریداری نمایید.

خیابان نوسکی پراسپکت

خیابان نوسکی پراسپکت (Nevsky Prospekt)، یکی از خیابان اصلی شهر سن پترزبورگ است که می توان آن را یکی از جاذبه های دیدنی این شهر نیز معرفی کرد. فروشگاه های این خیابان، که به شانزلیزه سن پترزبورگ نیز معروف است، بسیار لوکس و پرزرق و برق بوده و انواع برندهای معتبر جهان در آن به فروش می رسد.

بازار سوغات

این بازار برای کسانی که قصد خرید سوغاتی را دارند بسیار پیشنهاد می گردد. شما در بازار سوغات (Souvenirs Market) سن پترزبورگ می توانید سوغاتی های معروف روسی را با مقرون به صرفه ترین قیمت تهیه نمایید. این بازار در پشت کلیسای مسیح ناجی (Church of the Saviour) واقع شده است.

گالری پریالکا

اگر در پی لوازم و لباس های خاص و شیک هستید حتما سری به گالری پریالکا (Pryalka) این شهر بزنید. این گالری به سبک روستایی طراحی شده و محیطی گرم و مجذوب کننده دارد. انواع لباس های گرم، شال گردن، جوراب، دستکش و کلاه در این گالری دیده می شوند. لباس های ابریشمی، جوراب های ساق بلند، کیف پول و موارد مشابه آن نیز اجناس دیگری هستند که در این مکان به فروش می رسند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2243

به "معرفی برترین مراکز خرید در سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مراکز خرید در سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید