کلاس های درسی دکتری در دانشگاه بیرجند غیرحضوری است

به گزارش لیتن، دانشگاه بیرجند در اطلاعیه ای ازسرگیری آموزش های حضوری را وابسته به عادی شدن شرایط از نظر کرونا خاطرنشان کرد.

کلاس های درسی دکتری در دانشگاه بیرجند غیرحضوری است

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، اجرای از سرگیری آموزش های حضوری در دانشگاه بیرجند، عادی شدن استان از نظر شیوع کرونا، امکان ارائه خدمات اسکان و تغذیه مناسب و سپری شدن حداقل 2 هفته از دریافت دز دوم واکسن کرونا اعلام شد.

براساس اخبار منتشر شده در سایت این دانشگاه، در حال حاضر دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحله تصویب یا پس از تصویب رسانه یا سرانجام نامه خود هستند و برای انجام سرانجام نامه خود احتیاج به خدمات آزمایشگاهی دارند، می توانند در دانشگاه حضور یابند.

بعلاوه جلسات دفاع از سرانجام نامه های و رساله های ارشد و دکتری، امتحانات زبان و جامع دوره دکتری در دانشگاه بیرجند به صورت حضوری برگزار می گردد. برگزاری کلاس های درسی به صورت کاملا حضوری در این دانشگاه امکان پذیر نیست و صرفا با صلاحدید استاد درس، می توان به صورت ترکیبی، یعنی حضوری برای دانشجویان ساکن بیرجند و آنلاین برای دانشجویان غیربومی، کلاس های درسی را در مقاطع کارشناسی و کاردانی برگزار کرد.

لازم به ذکر است، دانشجویانی که صرفا دروس عملی آنان به جای مانده باشد و در بهمن سال جاری فارغ التحصیل می شوند، درصورت درخواست گروه های آموزشی می توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1957

به "کلاس های درسی دکتری در دانشگاه بیرجند غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های درسی دکتری در دانشگاه بیرجند غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید