کلوپ: باید اطمینان دهیم دیگر به اتوبوس منچسترسیتی حمله نمی گردد، ما مقصر نگرانی آنها هستیم

به گزارش لیتن، سرمربی تیم فوتبال لیورپول بر لزوم تأمین امنیت اعضای تیم منچسترسیتی در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس تأکید کرد.

کلوپ: باید اطمینان دهیم دیگر به اتوبوس منچسترسیتی حمله نمی گردد، ما مقصر نگرانی آنها هستیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی خانگی یکشنبه شب شاگردانش مقابل منچسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، به ابراز نگرانی مسئولان تیم حریف بابت تأمین امنیت اعضای این تیم در سفر به آنفیلد واکنش نشان داد. گفته می گردد که باشگاه منچسترسیتی از لیورپول خواسته امنیت بازیکنان این تیم را در سفرش به آنفیلد تأمین کند تا ماجرایی شبیه حمله طرفداران تیم مرسی سایدی به اتوبوس سیتی در ماه آوریل سال 2018 تکرار نگردد. این در حالی است که پس از آن اتفاق، سیتی فصل گذشته هم بدون بروز مشکل خاصی به آنفیلد رفت.

اتوبوس تیم منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در راستا استادیوم آنفیلد، از سوی طرفداران تیم میزبان با اشیایی همچون بطری، کنسرو و فشفشه هدف گرفته شد که البته در آن حادثه هیچ یک از اعضای تیم میهمان آسیب ندیدند اما بعضی از شیشه های اتوبوس شکست و شوک روانی بزرگی به گواردیولا و شاگردانش وارد شد. با وجود آن اتفاق هیچ یک از عوامل حمله به اتوبوس منچسترسیتی دستگیر نشدند اما یوفا باشگاه لیورپول را جریمه کرد.

با این حال چیزی که باعث شده مسئولان باشگاه منچسترسیتی نگران تکرار اتفاقی مشابه باشند، انتشار تصاویر و پیغام هایی در شبکه های مجازی است که در آن از طرفداران لیورپول خواسته شد تمامی راستاهای منتهی به استادیوم آنفیلد را را پرچم ها و بنرهای و ابزارهای دیگر پر نمایند.

کلوپ که پس از آن ماجرا عذرخواهی کرد، در نشست خبری امروز (آدینه) خود گفت: اگر در منچسترسیتی هنوز کسی نگران امنیتش است، تقصیر ماست. درست است که هیچ یک از ما آن چیزی پرتاب نکردیم اما آن افرادی که این کار را انجام دادند جزو طرفداران ما بودند. پس همه ما باید اطمینان حاصل کنیم که چنین اتفاقی دیگر تکرار نمی گردد و این کار را هم انجام خواهیم داد.

کلوپ با اشاره به اهمیت امتیازات این بازی و حساسیت مسابقه گفت: باید بهترین بازی مان را ارائه کنیم. همه بازیکنان ما برای این بازی باید در اوج آمادگی قرار داشته باشند حتی آن فردی که داخل استادیوم ساندویچ هات داگ می فروشد هم باید آماده باشد.

تیم فوتبال لیورپول یکشنبه شب از ساعت 20 به وقت تهران میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 560

به "کلوپ: باید اطمینان دهیم دیگر به اتوبوس منچسترسیتی حمله نمی گردد، ما مقصر نگرانی آنها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: باید اطمینان دهیم دیگر به اتوبوس منچسترسیتی حمله نمی گردد، ما مقصر نگرانی آنها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید