گشت و گذار هوایی روی دیوار چین و هتل چهارفصل، برنامه شرکت مسافرتی تجربه خارق العاده

به گزارش لیتن، شرکت گردشگری تجربه فوق العاده در چین برای کسانی که می خواهند خاطره ای فراموش نشدنی تا آخر عمر خودشان از دیوار چین داشته باشند، امکانات لوکسی تدارک دیده است.

گشت و گذار هوایی روی دیوار چین و هتل چهارفصل، برنامه شرکت مسافرتی تجربه خارق العاده

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دیدن بزرگ ترین گنجینه تاریخی کشور چین، از منظر پرندگان و اقامت در هتل چهارفصل. این ها تنها بخشی از برنامه شرکت مسافرتی تجربه خارق العاده برای مهمانان از دورتادور جهان است. این شرکت به مسافران خودش امکان پرواز از طریق هلی کوپتر خصوصی و دیدن نمای پانوراما از دیوار چین را می دهد. قسمتی از دیوار چین که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است، موتیان یو نام دارد. مهمانان می توانند راستا بین هتل چهارفصل تا موتیان یو را از طریق ماشین اختصاصی که یک لیموزین تشریفاتی است، به صورت لاکچری طی نمایند.

موتیان یو از میراث ثبت شده یونسکو است که می توانید از طریق هلی کوپتر روی آن پرواز کنید و همانند پرنده از آن دیدن کنید. وقتی که با ماشین به قسمت موتیان یو دیوار چین می رسید، از شما با امکانات عالی پذیرایی می گردد و می توانید به استراحتگاه خصوصی خودتان بروید و غذای خوشمزه ای که از طرف هتل برای شما در نظر گرفته شده است، بهره ببرید.

هلی کوپتر مجهز به دوربین فیلم برداری ورزشی Go-Pro است تا بتواند تمامی لحظاتی را که مسافران از آن لذت می برند، ثبت کند و بعدا به عنوان یادگاری از طرف شرکت به آن ها هدیه دهند، البته در کل راستا پروازی، راهنماهایی از طریق هدفون های مخصوص تمامی تاریخچه و زیبایی های اطراف را به خوبی تشریح می نمایند. هنگامی که مسافران از هلی کوپتر پیاده می شوند، تعدادی عکس به آن ها به عنوان یادگاری از پرواز داده می گردد و بعد از پرواز دل نشین نوبت به خوردن ناهار بهترین سرآشپز چینی و همکارانش می رسد. مهمانان برای بهره بردن از ناهار مدت ها قبل این وعده را رزرو نموده باشند تا بتوانند از آن استفاده نمایند.

پتر تانگ، مدیر ارشد هتل چهارفصل در این باره می گوید:

به عنوان شهروند پکن، من افتخار می کنم که مهمانان ما می توانند به این شکل از آثار باستانی ما دیدن نمایند. موتیان یو یکی از دیدنی ترین قسمت های دیوار چین است که مردم می توانند از آن بازدید نمایند. دید از هلی کوپتر بسیار واضح و جالب است، مردم می توانند گذر دیوار از بین کوه ها و جنگل را مشاهده نمایند. به نظر من هرکسی می تواند برای یک بار هم که شده این سفر هوایی را تجربه کند. مرور خاطرات این سفر تا سال ها شما را خشنود می نماید.

برای تماس نزدیک تر با دیوار چین مسافران می توانند با پای پیاده روی دیوار حرکت نمایند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 547

به "گشت و گذار هوایی روی دیوار چین و هتل چهارفصل، برنامه شرکت مسافرتی تجربه خارق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار هوایی روی دیوار چین و هتل چهارفصل، برنامه شرکت مسافرتی تجربه خارق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید