گفت وگو خواندنی خبرنگاران با پدیده ژیمناستیک این روزهای فضای مجازی

به گزارش لیتن، گروه استان ها ساسان پرکان که با کلیپ حرکات منحصربه فرد ورزشی اش در فضای مجازی مطرح شده و چشم المپیکی ها را گرفته از فقر و نداری می گوید که مانع موفقیتش شده است.

گفت وگو خواندنی خبرنگاران با پدیده ژیمناستیک این روزهای فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران از چابهار، حرکات ورزشی ساسان پرکان این روزها در فضای مجازی مطرح شده، کلیپش از حرکات منحصر به فرد ورزشی که انجام می دهد چشم المپیکی ها را گرفته و سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک او را فراخوانده است.

16ساله است، اهل چابهار، منطقه حاشیه نشین عثمان آباد؛ می گوید از کودکی پدرش به خاطر تصادف فلج شده و ساسان مجبور شده از همان کودکی برای درآوردن خرج خانواده کار کند؛ 4 برادر و سه خواهر دارد، خرج خانواده را ساسان با کار کردن در دکه های منطقه آزاد چابهار می دهد.

درباره ورودش به ژیمناستیک به خبرنگاران چنین می گوید: از 6سالگی با عمویم به ساحل چابهار می رفتیم و حرکات ژیمناستیک کار می کردیم؛ عمویم در ژیمناستیک عالی بود و به من هم یاد داد، من هم علاقه مند شدم و ادامه دادم.

می افزاید: سال هاست که کار می کنم؛ کلیپ اخیر را مربی پرورشی ام آقای مسعود بلیده ای، چهارشنبه هفته گذشته، 10 بهمن ماه از من در مدرسه ام، مدرسه متوسطه اول شهید صدوقی، گرفت و نشر داد؛ موجب شد افراد زیادی ببینند و از روزنامه ها و خبرگزاری های مختلفی با من تماس گرفتند.

تاکنون کسی از مدیران ورزشی به من و خانواده ام مراجعه نکرده اند، با 200هزار تومان خرج خانواده را می دهم

ساسان می گوید: با وجود آنکه شنیدم از کمیته ملی المپیک مرا خواستند اما تاکنون کسی از مدیران و مسئولان ورزشی به من مراجعه نکرده است؛ فقط خبرنگاران بودند که با من تماس گرفتند و امروز بعدازظهر هم برای شرکت در یک برنامه زنده از شبکه یک و سه صداوسیما عازم تهران هستم.

او درباره وضع خانواده اش نیز می گوید: 4 برادر و 3 خواهر دارم، دو نفرشان ازدواج کردند، خرج بقیه را من می دهم، با کار کردن در دکه ها و مغازه های منطقه آزاد چابهار؛ 200 تا 300 هزار تومان ماهانه به من حقوق می دهند و با همان خرج خانواده را می دهم.

ساسان می گوید: دوست دارم در تیم ملی باشم، امیدوارم بتوانم با شرکت در تیم هم خرج خانواده را بدهم و هم خودم به موفقیت برسم؛ درحال حاضر تنها امید درآمد خانواده ام من هستم، درصورتی که نباشم، خانواده ام درآمدی ندارند.

گفت وگو از سید امیرحسین عظیمی

ع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 187

به "گفت وگو خواندنی خبرنگاران با پدیده ژیمناستیک این روزهای فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگو خواندنی خبرنگاران با پدیده ژیمناستیک این روزهای فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید