10 دانشجوی دانشگاه فردوسی در مسابقه ره نشان رتبه برتر را کسب کردند

به گزارش لیتن، 10 دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقه در دومین دوره از مسابقات مساله محور بنیاد ملی نخبگان ره نشان به مقام برتر رسیدند.

10 دانشجوی دانشگاه فردوسی در مسابقه ره نشان رتبه برتر را کسب کردند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، در دومین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان ، 10 تن از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد پیروز به کسب رتبه برتر شدند.

این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و احتیاج های صنعت کشور، در 6 حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی، هوشمندسازی و معدن و مواد میزبان 38 شرکت دانش بنیان و 48 پروژه بود.

شرکت ها ضمن تعریف پروژه های فناورانه، احتیاجهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی 5 ماهه که از مهرماه شروع شده است و تا دهم اسفند امسال ادامه یافت. این طرح ها با استقبال 1510 نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید.

پس از 4 مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع، نشست های تیم سازی و مربی گری با هدف پیشبرد پروژه ها، بهترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از 250 تیم شد.

کسب رتبه اول به وسیله اقایان سید مهدی سرفرازی، محمدحسین گلشادی، محمدحسین عباس زاده، محمد حسین زاده و خانم ها فاطمه ملکی راد و ریحانه سادات رضوی و کسب رتبه دوم به وسیله اقای سعید باعصمت و کسب رتبه سوم به وسیله اقایان امیرمحمد قلی نژاد، امیرحسین خلقی و جواد هراتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2110

به "10 دانشجوی دانشگاه فردوسی در مسابقه ره نشان رتبه برتر را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دانشجوی دانشگاه فردوسی در مسابقه ره نشان رتبه برتر را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید