90 درصد متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند، بدحساب ها حذف می شوند

به گزارش لیتن، خبرنگاران : با بیان اینکه 2 هزار نفر از 20 هزار متقاضی تایید شده مسکن ملی آورده اولیه را واریز نموده اند، گفت: مردم از افتتاح حساب تا 15 روز فرصت واریز وجه 40 میلیون تومانی را دارند وگرنه حذف می شوند.

90 درصد متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند، بدحساب ها حذف می شوند

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا ؛ خلیل محبت خواه درباره آخرین شرایط پروژه ساخت مسکن در منطقه تهرانسهر گفت: مدل ساخت این پروژه مشارکتی است اما خارج از طرح مسکن ملی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در تهرانسر 2 هزار مسکن ملی ساخته می گردد، گفت: ساخت 900 واحد در چهار بلوک در این منطقه شروع شده است. همچنین برای ساخت هزار و 100 واحد دیگر اقدامات اجرایی فراخوان ها در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره مدت زمان تحویل این واحدها ادامه داد: شهریور ماه سال گذشته ساخت این واحدها شروع شد. در قرارداد منعقد شده مدت زمان تحویل واحدها 36 ماهه است و تا به امروز 12 ماه از این قرارداد طی شده است.

محبت خواه درباره نحوه عرضه واحد های تهرانسر گفت: هنوز ساز و کار تعریف شده برای نحوه عرضه آن به تصویب نهایی نرسیده است اما دو گزینه در نظر گرفته شده اول اینکه عرضه به وسیله ثبت نام باشد و دوم اینکه نحوه عرضه در قالب فراخوان انجام گردد.

وی همچنین درباره آخرین شرایط واریز آورده متقاضیان مسکن ملی استان تهران گفت: براساس پالایشی که صورت گرفته 20 هزار نفر احراز شرایط شده اند و برای افتتاح حساب تایید شده اند اما تا کنون دو هزار نفر از این عدد نسبت به واریز وجه خود اقدام نموده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: البته با اقداماتی که اخیرا در راستای تسهیل ثبت نام و واریز وجه و ارایه مدارک صورت گرفته، استقبال افراد برای واریز وجوه افزایش یافته و فرایند رو به رشد است.

محبت خواه با بیان اینکه 18 هزار نفر دیگر باید هر چه سریع تر نسبت به واریز وجه اقدام نمایند، اضافه کرد: زمین ها آماده شده اند و ساخت این واحدها در بعضی از مناطق هم شروع و کلنگ زنی ها صورت گرفته، بنابراین مردم هم باید نسبت به واریز آورده اولیه که 40 میلیون تومان است، اقدام نمایند و از افتتاح حساب تا 15 روز فرصت واریز وجه را دارند وگرنه حذف می شوند.

وی همچنین درباره اعتراض متقاضیان وام ودیعه نسبت به متفاوت بودن شرایط در هر بانک گفت: دستورالعملی که نهایی و مصوب شده به طور یکسان برای همه متقاضیان به اجرا می رسد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1191

به "90 درصد متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند، بدحساب ها حذف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند، بدحساب ها حذف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید