آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99، نگرانی والدین از بازگشایی مدارس

به گزارش لیتن، مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان، شنبه 15 شهریورماه خواهد بود.

آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99، نگرانی والدین از بازگشایی مدارس

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفت وگو با خبرنگار از ،گفت: آغاز رسمی سال تحصیلی جدید در این شهرستان مانند سایر مناطق کشور از 15 شهریور خواهد بود و زنگ بازگشایی مدارس روز شنبه نواخته خواهد شد.

او ادامه داد: پیش از این عنوان شده بود که آغاز سال تحصیلی در خوزستان از اول مهر است که این موضوع پیشنهاد ستاد مدیریت کرونا بود که پذیرفته نشد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان به نگرانی والدین از بازگشایی مدارس در شرایط، پاندمی بیماری کووید 19 اشاره کرد و اضافه نمود: آموزش و پرورش آبادان امتحانات نهایی، استعداد های درخشان، مدارس نمونه دولتی، کنکور سراسری را با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار کرد و هیچ موردی از ابتلا به این بیماری گزارش نشد.

رمضانی شرح داد: برای هر کدام از پایه ها به شورای مدارس اختیاراتی داده شده است برای اینکه سال جدید با تراکم کم دانش آموزی آغاز شود.

او گفت: سال تحصیلی در مدارس روستایی با تراکم جمعیتی کمتر از 50 دانش آموز، حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تاکید کرد: شورای مدارسی که دارای تراکم بالایی نسبت به سایر مدارس سطح شهرستان دارند می توانند با استفاده از اختیارات قانونی خود گروه زوج و فرد دانش آموزی تشکیل دهند.

رمضانی خاطر نشان کرد: در شرایط قرمز تمام آموزش ها غیرحضوری است و با توجه به عدم شرایط قرمز شهرستان آبادان 15 شهریور با نواختن زنگ بازگشایی مدارس آموزشگاه ها رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1249

به "آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99، نگرانی والدین از بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99، نگرانی والدین از بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید