آژانس مهاجرتی آمریکا از مرگ دومین کودک در بازداشتگاه مرزی اطلاع داد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، اداره گمرکات و حفاظت مرزی آمریکا سه شنبه شب تأیید کرد که پسربچه ای هشت ساله اهل جمهوری گوآتمالا نیمه شب سه شنبه در یک بازداشتگاه مرزی مهاجران جان خود را از دست داد.

آژانس مهاجرتی آمریکا از مرگ دومین کودک در بازداشتگاه مرزی اطلاع داد

این دومین کودک مهاجری است که ظرف یک ماه جاری، جان خود را در بازداشتگاههای مهاجران در آمریکا از دست داده است.

اداره گمرکات و حفاظت مرزی آمریکا خاطرنشان کرد که این پسربچه در روز دوشنبه علائمی از ابتلا به یک بیماری احتمالی را نشان می داد که پس از مراجعه به بیمارستانی در ایالت نیومکزیکو ابتلای وی به تب و سرماخوردگی تشخیص داده شد. این پسربچه بیمار پس از معاینه و تجویز دارو، از بیمارستان مرخص شد؛ اما همان شب به دلیل حالت تهوع و استفراغ بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

در نهایت، این پسربچه گوآتمالایی نیمه شب سه شنبه جان خود را از دست داد. مقامات اداره گمرکات و حفاظت مرزی آمریکا می گویند که هنوز علت مرگ این پسربچه مهاجر تعیین نشده است.

این در حالی است که در ماه میلادی جاری، یک دختربچه هفت ساله گوآتمالایی نیز مدت کوتاهی پس از بازداشت، در بازداشتگاه مرزی آمریکا جان خود را از دست داد. کم شدن آب بدن، وجود عفونت در بدن و تب احتمالاً علل مرگ این دختربچه مهاجر بودند. جنازه این دختربچه پس از مرگ به روستایی دوردست در گوآتمالا که محل سکونت والدینش بود، برگردانده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 160

به "آژانس مهاجرتی آمریکا از مرگ دومین کودک در بازداشتگاه مرزی اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس مهاجرتی آمریکا از مرگ دومین کودک در بازداشتگاه مرزی اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید