ادعای عظیم ASUS در خصوص لپ تاپ های گیمینگ

به گزارش لیتن، لپ تاپ های مخصوص بازی این روزها در انواع و اقسام مدل ها در بازار حضور دارند؛ ده ها برند در این حوزه با یکدیگر در حال رقابت بوده و اینک ASUS یک ادعای بسیار عظیم را در زمینه رقابت با دیگر برندها، در حوزه لپ تاپ های گیمینگ ارائه نموده است. این ادعا می تواند صدای دیگر برندها را درآورده و آنها را به واکنش وادارد!؟

ادعای عظیم ASUS در خصوص لپ تاپ های گیمینگ

شرکت هایی نظیر ASUS، MSI، ACER و Lenovo، بخش اعظم بازار لپ تاپ های گیمینگ را در اختیار دارند. در سال های اخیر، ایسوس و ام اس آی هر یک مدعی بیشترین سهم در حوزه بازار لپ تاپ های مخصوص بازی بوده اند؛ با این وجود ایسوس به تازگی یک ادعای بسیار عظیم را مطرح نموده است.

این شرکت ادعا می نماید که با توجه به داده های جمع آوری شده در آوریل سال 2020، عظیم ترین فروشنده لپ تاپ های مخصوص بازی در دنیا است. ایسوس اعلام نموده است که 22.6 درصد از فروش بازارهای دنیای را در این زمینه در اختیار داشته و به عبارت ساده تر، از هر 4 و یا 5 لپ تاپ مخصوص بازی که در سراسر دنیا به فروش رسیده است، یکی از آنها مربوط به برند ASUS است.

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سری مدل های ROG و TUF، بخش عظیمی از بازار را در اختیار گرفته اند. این کمپانی اخیراً لپ تاپ های مخصوص بازی خود را با پردازنده های نسل دهم اینتل (Comet Lake-H) و AMD Ryzen 4000H وارد بازار نموده است. سری Zephyrus S17 با نمایشگرهای 300 هرتزی و Zephyrus G14 با سخت افزارهای AMD ZEN، از جمله برجسته ترین مدل های این کمپانی هستند که به تازگی به بازارهای دنیای معرفی شده اند.

بدون شک ایسوس یکی از عظیم ترین فروشندگان لپ تاپ در سراسر دنیا بوده و حال باید دید که آیا این ادعا توسط دیگر برندها با چه واکنش هایی روبرو خواهد شد. در سال های اخیر، رشد برندهایی نظیر ACER و MSI نیز در این بازار انکار ناپذیر است. شرکت MSI با ارائه لپ تاپ هایی که از نظر تهویه، متریال بدنه، عملکرد باتری، ویژگی های اختصاصی و قطعات با کیفیت پیروز به اشغال بخش عظیمی از بازار شده است. ACER نیز به لطف نوآوری های جذاب خود، در کنار قیمت مناسب به نسبت رقبا در برابر عملکرد، پیروزی های عظیمی را به دست آورده است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1172

به "ادعای عظیم ASUS در خصوص لپ تاپ های گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عظیم ASUS در خصوص لپ تاپ های گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید