ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای شهر

به گزارش لیتن، خبرنگاران :اعضای شورای شهر تهران در جلسه فردا گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا را آنالیز می نمایند.

ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، دویست و نود و نهمین جلسه علنی شورا، فردا سه شنبه یازدهم خرداد ماه 1400 برگـزار می گردد.

در شروع این جلسه، پیروز حناچی شهردار تهران گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران را ارائه می نماید و سپس ادامه لایحه شهردار تهران در مورد برنامه اجرایی توسعه و تسهیل دوچرخه سواری در شهر تهران از سر گرفته خواهد شد.

در ادامه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال و همچنین طرح اصلاح رویه ها و فرایند های حاکم و نحوه انجام فعالیت های خدمات شهری برای کاهش تلفات انسانی و نحوه حمایت از خانواده های متوفیان آنالیز می شوند.

سپس طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیرسطحی با رویکرد مشارکتی و همچنین لایحه شهردار تهران در مورد اصلاح مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها و محصولات یک بارمصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران مورد آنالیز قرار می گیرند.

در ادامه لایحه دیگر شهردار در مورد اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی) و شصت و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران آنالیز خواهند شد.

همچنین گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در مورد حسابرسی سازمان نوسازی شهر تهران، سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران، سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برای سال اقتصادی 1394 مورد آنالیز قرار می گیرند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1742

به "ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید