از تیم های متمول پایتخت حمایت می گردد، طرفداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی بری ایجاد آشوب نبود

به گزارش لیتن، نصیریان دوست گفت: حسن زاده باید بداند که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است نه رئیس کمیته انضباطی بعضی باشگاه های خاص!

از تیم های متمول پایتخت حمایت می گردد، طرفداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی بری ایجاد آشوب نبود

مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با ، در مورد اتفاقات بازی هفته سوم این تیم برابر استقلال تهران و محرومیت 3 جلسه ای طرفداران نفت مسجد سلیمان، گفت: پیگیر مسئله محرومیت طرفدارانمان بوده و در حال تهیه نامه اعتراضی برای ارسال به فدراسیون فوتبال هستیم. در طول 90 دقیقه بازی هیچ بی نظمی از طرف طرفداران ما صورت نگرفت و آن ها فقط تیم خودشان را تشویق می کردند. حدود 500، 400 نفر از طرفداران استقلال در استادیوم حضور داشتند که از عملکرد تیمشان ناراضی بودند و بر علیه بازیکنان خودی شعار می دادند. پس از اتمام بازی یکی از طرفداران استقلال به همراه فرزند خردسالش قصد داشت برای عکس دریافت با بازیکنان به داخل زمین بیاید و در همین هنگام یکی از اعضای تدارکات که در آن جا حضور داشت از ورود این شخص به زمین جلوگیری نموده است و جر و بحث لفظی پیش آمد که همین باعث شروع درگیری ها شد و این موضوع هیچ ارتباطی به طرفداران نفت مسجد سلیمان نداشته است.

طرفداران نفت مسجد سلیمان یکی از بهترین و کم حاشیه ترین طرفداران فوتبال در ایران هستند

طرفداران استقلال به نتایج تیمشان معترض بودند و روی پیشانی شخصی که شیشه اتوبوس این تیم را شکست، نوشته نشده بود که طرفدار نفت مسجد سلیمان است، اما بعضی ها شلوغش کردند و صحبت هایی بر خلاف واقعیت مطرح کردند. گلایه من از رئیس کمیته انضباطی این است که چطور شبانه حکم محرومیت طرفداران نفت مسجد سلیمان را صادر کردند. مگر اعضای این کمیته به صورت شبانه روزی کار می نمایند؟ یا این مسئله انقدر مهم بوده که شبانه برای آن حکم صادر نمایند؟ آیا مقصر نتیجه ندریافت استقلال نفت مسجد سلیمان است؟ اتفاقاتی که در بازی این هفته افتاد، هیچ ربطی به طرفدارن ما نداشت. هوادران نفت مسجد سلیمان از بهترین طرفداران فوتبال ایران هستند که کوچکترین حاشیه ای ندارند و تاکنون پای هیچ کدام از آن ها به چمن استادیوم شهید بهنام محمدی نرسیده است.

نباید از اسم و رسم تیم های بزرگ بترسیم

در بازی های دیگری مانند بازی پرسپولیس با داماش و سپاهان اتفاقات خیلی بدتری افتاد، اما مسئولان کمیته انضباطی مهر سکوت زدند و هیچ کسی در این باره اظهار نظری نکرد. اگر قرار است همه چیز به نفع یک سری تیم های خاص باشد، بهتر است اعلام نمایند تا تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان از لیگ برتر کناره گیری نمایند و یک تورنمنت چهارجانبه بین تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برگزار گردد. متاسفانه در حق بعضی تیم ها اجحاف می گردد. خوزستان مهد فوتبال ایران است و این شهر دروازه ورود فوتبال به ایران بود. مردم خوزستان فوتبال را خیلی خوب می فهمند و استعداد های زیادی در این شهر وجود دارد. اگر می خواهیم فوتبال ملی ما تقویت گردد باید به تیم های خوزستانی بها بدهیم و با عدالت با آن ها برخورد گردد و از اسم و رسم تیم های بزرگ نترسیم.

طرفداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی برای ایجاد آشوب وجود نداشت

واقعیت این است که در حال حاضر از تیم های متمولِ پایتخت نشین حمایت می گردد. تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان که در فصل گذشته با سختی ها و مشقت های زیادی در لیگ ابقا شد، امید مردم شهرشان هستند و ما هیچ چیزی جز نفت مسجد سلیمان نداریم. دلیلی وجود نداشت که طرفداران تیم ما که از نتیجه تساوی برابر تیم بزرگی مانند استقلال راضی بودند بخواهند آن کار ها را انجام دهند. اتفاقاتی که به طرفداران نفت مسجد سلیمان نسبت داده شد از نظر من که مدیرعامل این باشگاه هستم، صحت ندارد.

طرفداران نباشند بازی نمی کنیم

به وسیله بخش های ادارای باشگاه اقداماتی انجام دادیم و مدارک و مستندات خودمان را به نایب رئیس فدراسیون ارائه کردیم تا او نیز به مراجع ذی ربط ارجاع دهد تا این مسئله پیگیری گردد. ما به عشق طرفدارانمان بازی می کنیم و اگر قرار باشد که طرفدارانمان را در بازی های خانگی کنار ما نباشند، همان بهتر که از لیگ کناره گیری کنیم و مطمئن باشید اگر کمیته انضباطی تصمیم عادلانه ای نگیرد این کار را عملی خواهیم کرد. حسن زاده باید بداند که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است نه رئیس کمیته انضباطی بعضی باشگاه های خاص!

رئیس فدراسیون باید نظارت بیشتری بر مجموعه تحت امرش داشته باشد

از تاج تشکر می کنم که باعث شد لیگ ما به سمت حرفه ای شدن پیش برود و فوتبال ما ارتقا پیدا کند. اما او باید نظارت بیشتری بر عملکرد کمیته تحت امرش داشته باشد. اگر هدف کمیته انضباطی برگزاری لیگی منضبط و منسجم است باید بدانند که با جریمه کردن باشگاه ها این هدف محقق نمی گردد، حتی ممکن است اتفاقات دیگری هم رخ دهد. ما هیچ توقعی از نهاد یا سازمان خاصی نداریم و تنها خواسته ما قضاوت عادلانه است. در زمین بازی معین می گردد که کدام تیم قدرتمند است و این طور نیست که بتوانند جو بازی را به نفع تیم های خاص نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 477

به "از تیم های متمول پایتخت حمایت می گردد، طرفداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی بری ایجاد آشوب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تیم های متمول پایتخت حمایت می گردد، طرفداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی بری ایجاد آشوب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید