پورموسوی: سال جاری 30 دقیقه زودتر فحاشی می نمایند!، ارزانترین مربی لیگ هستم

به گزارش لیتن، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با گله مندی از کسانی که نمی گذارند خود او و تیمش با آرامش به کار خود ادامه دهند، گفت: وقتی که تیمم می برد، می گویند با جادوگری بوده است، بازی به تساوی کشیده می گردد به من فحاشی می نمایند، شکست می خوریم می گویند پورموسوی تیم را با دلالی بسته است و اگر بازی بدون گل به انتها برسد می گویند آنالیزور این تیم و مربیانش دلال هستند!

پورموسوی: سال جاری 30 دقیقه زودتر فحاشی می نمایند!، ارزانترین مربی لیگ هستم

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگاران - منطقه خوزستان، در خصوص عملکرد تیمش در چهار هفته سپری گردیده از لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در تمام این چهار هفته کوشش مان این بوده است که هفته به هفته از نظر فنی و تاکتیکی شرایط بهتری را به دست آوریم. من به تیمم در دیدارهای پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان و نساجی نمره قبولی می دهم و تنها نمره بدی که می توانیم به خودمان بدهیم، بازی با پرسپولیس بود که آن دیدار هم شرایط خاص خود را داشت.؛ رقم خوردن آن نتیجه در اولین بازی خارج از خانه و آن هم در آزادی طبیعی بود. در این دیدار متاسفانه یکسری شرایط دست به دست هم داد تا نتوانیم به آن چه مدنظرمان بود دست پیدا کنیم.

تمام اقدامات برای کنترل هواداران معترض در حد شعار بوده است

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف این که فولاد در حال هماهنگ شدن و کسب نتایج بهتر است، برخی هواداران به تیم اعتراض دارند و همین اعتراضات هم باعث شد که شما پس از بازی با نساجی تصمیم به خداحافظی بگیرید؟ شرح داد: اولین موضوعی که باعث ناراحتی من شد، این بود که از سال گذشته تا الان هیچ حرکتی برای برخورد با این عده هواداران ندیدم و تمام اقدامات تنها در حد صحبت و شعار بوده است؛ تنها تفاوت بین نحوه اعتراض هواداران در فصل گذشته و فصل جاری این است که سال گذشته از دقیقه 60 به بعد به ما ناسزا می گفتند ولی سال جاری از دقیقه 30 به بعد شروع به فحاشی می نمایند. باز هم تاکید می کنم آن کسی که از دقیقه 30 به بعد و در کل پیش از خاتمه 90 دقیقه، شروع به فحاشی می نماید، فوتبالی نیست.

آیا معترضان بازی با نساجی روی آمدن به استادیوم را هم دارند؟ سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه نمود: به هر حال شرایط باید تغییر کند و به سمتی برویم که بگوییم واقعا فرهنگ سازی نموده ایم و فرهنگ سازی نیز این است که یاد بگیریم فوتبال 90 دقیقه است و در هر لحظه آن، ممکن است توپ وارد دروازه ها گردد و یک تیم بازی باخته را با پیروزی از زمین خارج گردد.

سوالم این است که آن کسی که از دقیقه 30 بازی با نساجی به من فحاشی کرد، وقتی که در دقیقه 95 مسابقه، نتیجه 2 بر یک را به سود ما روی تابلو استادیوم دید، چه حسی داشت؟ آیا دیگر خودش را به عنوان یک فرد فوتبالی قبول دارد و باز هم روی آمدن به استادیوم را دارند؟

وی اضافه نمود: باشگاه فولاد در فوتبال ایران یک برند محسوب می گردد و کانون هواداران منسجمی دارد، ضمن این که این باشگاه از مدیریت قوی نیز بهره می برد. در هر صورت باتوجه به سابقه خوب باشگاه فولاد، کانون هواداران آن باید بتواند کنترل سکوها را به دست بگیرد.

برخی که می گویند فولاد را دوست داریم، علنی به تیم ضربه می زنند

پورموسوی گفت: آیا آن هواداری که از دقیقه 30 به من فحاشی کرد، انتظار داشت مدیریت باشگاه بین دو نیمه من را کنار بگذارد؟ من در دیدار با نساجی بیشتر از این موضوع ناراحت شدم که در نیمه دوم هنوز داور سوت شروع بازی را به صدا در نیاورده بود، باز هم هواداران شورع به فحاشی کردند و همین باعث شد بازیکنانم نتوانند بر خود مسلط باشند. برخی از آن هایی که می گویند فولاد را دوست داریم، به صورت علنی به تیم ضربه می زنند زیرا معتقدم هوادار واقعی تا خاتمه بازی کنار تیم خود است و چطور می گردد یکی به عشق خودش ضربه بزند؟ پس اگر فولادی هستند، باید اجازه دهند 90 دقیقه بازی تمام گردد و بعد شروع به اعتراض نمایند. من از هواداران واقعی فولاد انتظار دارم که این عده تماشاگر را به درون مجموعه خود راه ندهند و نگذارند باعث برهم خوردن آرامش فولاد شوند.

ارزان ترین مربی لیگ برتر ایران هستم

وی تاکید نمود: حقیقتا با این رفتارها می خواستم از فوتبال خوزستان بیرون بروم. من سال های بسیاری در فوتبال زحمت کشیدم و وقتی پس از این همه سال به من بی احترامی می گردد و نمی توانم فرزندم را با خودم به استادیوم بیاورم، چه فایده ای دارد. افتخار من این است که مربی فولاد هستم ولی باید بگویم پولی که من از این باشگاه گرفتم را راحت می توانم در لیگ یک نیز داشته باشم. شاید خیلی ها فکر نمایند من به خاطر پولی که از این باشگاه گرفته ام، مانده ام. در حالی که من ارزان ترین مربی لیگ برتر ایران هستم و تنها عشق و علاقه ام به فولاد و شهرم باعث گردیده که بمانم ولی وقتی رفتار این عده هوادار را می بینم، می گویم از تیم بروم بهتر است تا فولادی که به آن علاقه دارم با آرامش بیشتری کار کند و ضربه نخورد. باز هم تاکید می کنم این فولاد تیم خوبی است و من به آن اعتقاد و باور دارم و به تنها چیزی که الان احتیاج دارد، آرامش است.

تصمیمم برای خداحافظی نمایشی و احساسی نبود

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه نمود: به هر حال تصمیم من برای خداحافظی پس از بازی با نساجی، احساسی و نمایشی نبود و واقعا تصمیم داشتم این کار را انجام دهم اما بازیکنانم مانع از این کار شدند. به هر حال بازیکنانم من را می شناسند و می دانستند وقتی می گویم خداحافظی می کنم، این کار را می کنم و به همین دلیل نگذاشتند این کار صورت بگیرد.

اگر در دیداری علیه خوزستانی ها شعار قومیتی سرداده گردد، تیمم را بیرون می کشم

وی در ادامه گفت: فوتبال خوزستان به خاطر اخلاق و غیرت مردم استان، در کشور معروف است و نباید سهل انگاری در راستای فرهنگ سازی هواداران باعث گردد که این وجهه آسیب ببیند. پس باید باشگاه ها، کانون هواداران و ماموران انتظامی حاضر در استادیوم ها مانع از رفتارهای ناشایست برخی هواداران شوند و مردم نیز نباید بر اساس آن چه در فضای مجازی می بینند یا می شنوند، تحریک شوند. خود من اگر در حساس ترین بازی باشیم و علیه مردم خوزستان شعارهای قومیتی سر داده گردد، مطمئن باشید تیمم را بیرون می کشم و برایم مهم نیست در آن دیدار سه بر صفر بازنده شوم زیرا هیچ چیز به اندازه مردم خوزستان برای من اهمیت ندارد و نمی گذارم کسی به مردم استانم بی احترامی نماید.

مگر کار عجیبی انجام داده ام که می گویند من جادوگری می کنم؟

پورموسوی با گله مندی از کسانی که نمی گذارند خود او و تیمش با آرامش به کار خود ادامه دهند، مطرح نمود: وقتی که تیمم می برد، می گویند با جادوگری بوده است، بازی به تساوی کشیده می گردد به من فحاشی می نمایند، شکست می خوریم می گویند پورموسوی تیم را با دلالی بسته است و اگر بازی بدون گل به خاتمه برسد می گویند آنالیزور این تیم و مربیانش دلال هستند! واقعا نمی دانم باید به این اتفاقات چگونه نگاه کنم و چه بگویم. مگر من 15 برد متوالی به دست آوردم یا کار عجیبی انجام داده ام که می گویند جادوگری انجام می دهد و مگر من چه اتفاق غیرممکنی را ممکن نموده ام که این همه هجمه به من وارد می نمایند؟ عده ای نسبت به مربیگری من حسادت می نمایند و قصد برهم زدن آرامش من و تیمم را دارند.

در هر بازی به خاطر حرف و حدیت ها باید با پیراهن های متفاوت کنار زمین باشم

وی اضافه نمود: به من گفتند دیگر با پیراهن مشکی وارد استادیوم نشو که این کار را انجام دادم، بعد هم اگر در یک بازی با پیراهن بنفش کنار تیم بودم و در آن دیدار تیمم برد، برای دیدار بعد حق پوشیدن آن را ندارم زیرا اگر بازی را مجددا بردیم، می گویند به خاطر پیراهنش این نتیجه حاصل گردیده است. باور کنید دیگر با این همه حرف و حدیث سردرگم گردیده ام. باور کنید در بازی با نساجی، من هم دوست داشتم مانند همکارانم با لباس ورزشی روی نیمکت بنشینم ولی وقتی دیدم آن ها لباس ورزشی مشکی به تن دارند، مجبور شدم با لباس شخصی کنار زمین باشم، چرا که می دانستم باز هم حرف و حدیثی پیش خواهد آمد. به خاطر همین موارد مجبور هستم برای هر بازی، یک پیراهن متفاوت به تن داشته باشم. در کل به نظر من هیچ حرکتی از سوی کسی برای خاتمه دادن به چنین رفتارهایی وجود ندارد و این آزاردهنده است.

امیدوارم بازیکنانم برابر استقلال تهران، خودشان باشند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر استقلال تهران بیان نمود: امیدوارم بازیکنانم روند خوب دو هفته اخیرشان را ادامه دهند و خودشان باشند. در بازی با پرسپولیس و پس از آن نیز به بازیکنانم گفتم که اگر خودتان باشید، خیال من راحت است و تنها روی نیمکت می نشینم و بازی را می بینم. ما برای بازی با استقلال تهران خوب تمرین نموده ایم و شناخت خوبی از حریف داریم.

وی در خاتمه با تشکر از رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد و دیگر اعضای هیات مدیره، گفت: خدا را شکر مجموعه همدلی داریم و در راس آن مدیرعاملی قرار گرفته است که تاکنون هر آن چه برای هماهنگی و پیشبرد برنامه های مدنظر ما لازم بوده است را فراهم نموده است. بودجه ما نسبت به سال های قبل کمتر گردیده اما قابل قبول و مناسب است و از شرایط دو فصل کاملا رضایت داریم و در حال حاضر تنها دغدغه مدیرعامل باشگاه برطرف مشکلات و حاکم شدن آرامش بر تیم است که جا دارد از زحمات او قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 53

به "پورموسوی: سال جاری 30 دقیقه زودتر فحاشی می نمایند!، ارزانترین مربی لیگ هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: سال جاری 30 دقیقه زودتر فحاشی می نمایند!، ارزانترین مربی لیگ هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید