انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی خراسان شمالی و چین

به گزارش لیتن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی خراسان شمالی و چین به منظور تقویت و توسعه تجارت و سرمایه گذاری مشترک منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی خراسان شمالی و چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از بجنورد و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی، محمد صمدی گفت: دو طرف طی این تفاهم نامه متعهد به تأمین مواد اولیه و تجهیزات و ماشین آلات نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، راه اندازی خط فراوری و انتقال فنّاوری درزمینهٔ برق قدرتی و برق متوسط و صنایع وابسته شده اند.

صمدی تقویت و توسعه تجارت و سرمایه گذاری مشترک، فناوری اطلاعات، تشویق و گسترش روابط تجاری و مالی میان کارآفرینان و اعضای اتاق بازرگانی دو کشور را ازجمله موضوعات این همکاری مشترک برشمرد.

وی اضافه کرد: تبادل اطلاعات به منظور منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، آداب ورسوم و نیز پشتیبانی و ارائه خدمات موردنیاز هیئت های تجاری در زمان بازدید و ایجاد فضای مناسب برای حضور هیئت های تجاری از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

صمدی اظهار کرد: همچنین طی این تفاهم نامه استقبال از حضور بازرگانان به صورت انفرادی، تشکیل شورای تجاری بین دو کشور، اعزام و پذیرش هیئت تجاری و بازرگانی به کشور چین و برگزاری نمایشگاه های بین المللی آمده است.

صمدی یادآور شد: این تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق بازرگانی خراسان شمالی و هائوهانگ مدیرعامل شرکت جینو الکتریک منعقد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 764

به "انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی خراسان شمالی و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی خراسان شمالی و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید