ایده های کارآفرینی مربوط به بخش گردشگری در اردبیل حمایت می گردد

به گزارش لیتن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با توجه به این که استان اردبیل دارای ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه گردشگری است، بنابراین ایده های کارآفرینی مربوط به بخش گردشگری در استان اردبیل حمایت می گردد.

ایده های کارآفرینی مربوط به بخش گردشگری در اردبیل حمایت می گردد

با ارزانترین تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، محمد نریمانی ظهر امروز در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید، گفت: رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند با موضوع گردشگری در تاریخ 4 تا 6 اسفند ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می گردد و تمامی تمهیدات لازم در این رابطه اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این که استان اردبیل دارای ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه گردشگری است، بنابراین احتیاج است که ایده های ارائه شده را برای پیشرفت استان اردبیل در این حوزه در نظر بگیریم تا بتوانیم از این طریق زمینه های تحول و پیشرفت این استان را در بخش گردشگری مهیا سازیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تا به امروز در استان اردبیل برنامه ای در راستای استفاده از ظرفیت گردشگری برگزار نشده و ما امیدواریم برگزاری این رویداد بتواند شروعی برای شروع پیشرفت ها و توسعه های گردشگری در این استان باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون گردد.

نریمانی بیان نمود: در دانشگاه محقق اردبیلی برای سوق دادن دانشجویان به سمت کارآفرینی، دفتر مشاوره کارآفرینی راه اندازی شده و در حدود 20 کارگاه و نشست کارآفرینی هم برگزار گردیده است تا بتوانیم از این طریق دانشجویان را نسبت به کارآفرینی تفهیم نموده و آموزش های لازم را در این ارتباط ارائه کنیم.

وی توضیح داد: انتظار می رود برای حمایت از ایده های برتر از ظرفیت سرمایه گذاران در این بخش استفاده کنیم تا بتوانیم از این طریق به اهداف مورد نظر دست یابیم و اقدامات مناسب و سازنده ای با استفاده از این ایده ها در راستای توسعه بخش گردشگری استان اردبیل انجام دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 858

به "ایده های کارآفرینی مربوط به بخش گردشگری در اردبیل حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های کارآفرینی مربوط به بخش گردشگری در اردبیل حمایت می گردد"

1 دیدگاه

عابدی 20 تیر 1399

سلام و عرض ادب
من ایده ایی دارم برای گردشگری میخواستم بدونم چطوری و کجا می تونم مطرح و اجرایی کنم . ممنون

پاسخ به عابدی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید