برف و باران در بعضی نقاط کشور از امشب

به گزارش لیتن، معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اوایل امشب با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و شمال کرمانشاه بارش باران گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف رخ می دهد.

برف و باران در بعضی نقاط کشور از امشب

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اصغری درباره آخرین شرایط جوی کشور گفت: امروز جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور داریم و در شهر های صنعتی و پرجمعیت فرایند افزایشی غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: اوایل امشب با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و شمال کرمانشاه بارش باران گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف رخ می دهد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه نمود: روز آینده در شمال غرب، شمال همدان و کرمانشاه دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و غرب تهران نیز بارش خواهیم داشت.

وی گفت: بعدازظهر امروز و فردا در شمال غرب و غرب کشور استان های اردبیل و سواحل خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش نسبی دما را داریم و افزایش موقتی دما در اردبیل 5 تا 7 درجه خواهد بود.

اصغری گفت: روز آدینه 19 آذر در شرق شمال خزر و خراسان شمالی و شنبه 20 آذر ذر غرب سواحل خزر ابرناکی و بارش پراکنده داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 20 آذر در شمال شرق کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما و یکشنبه 21 آذر در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: یکشنبه 21 آذر در شرق اردبیل، سواحل خزر و خراسان شمالی بارش خفیف باران پیش بینی می گردد و روز های آدینه و شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

اصغری اضافه نمود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر و اهواز با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و همدان با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود پیش بینی می گردد بیشینه و کمینه دما در مرکز 15 و 7 درجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2003

به "برف و باران در بعضی نقاط کشور از امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در بعضی نقاط کشور از امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید