بعد از بازی های آسیایی راهنمایی تیم های پایه عمان را بر عهده می گیرم

به گزارش لیتن، خبرنگاران: مربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: پس از اتمام بازی های آسیایی برای راهنمایی تیم های پایه عمان راهی این کشور می شوم اما تا آن موقع در خدمت تیم ملی کشورمان خواهم بود.

بعد از بازی های آسیایی راهنمایی تیم های پایه عمان را بر عهده می گیرم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

رضا خیبری نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط کنونی تیم ملی شیرجه ایران، گفت: ملی پوشان ایران به دلیل در پیش بودن امتحانات دانشگاه در شهرهای خود تمرین می نمایند. 2 شیرجه رو در تبریز، یک ورزشکار در کرمانشاه و 4 ملی پوش هم در تهران تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می نمایند. تمام این نفرات مطابق برنامه های مربیان تیم ملی تمرین می نمایند.

وی در مورد برگزاری اردوهای برون مرزی و مسابقات خارج از کشور گفت: قرار است در صورت مهیا بودن شرایط اواخر خرداد ماه با 5 ورزشکار به اتریش برویم و اردویی 2 هفته ای را در این کشور برگزار کنیم. البته قرار است در مسابقاتی هم که در این کشور برگزار می گردد، شرکت کنیم که این امر می تواند محک بسیار خوبی برای شیرجه روهای کشورمان باشد.

مربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: قرار است هر 2 هفته یک بار مسابقاتی رسمی برای ملی پوشان برگزار کنیم تا آنها در فضای رقابت قرار بگیرند و ما بتوانیم بهترین نفرات را برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب کنیم.

وی در مورد اینکه چند نفر به بازی های آسیایی اعزام می شوند، بیان کرد: کمیته ملی المپیک قول های مساعدی مبنی بر اعزام 2 ورزشکار به ما جهت شرکت در این بازی ها داده است.

خیبری نژاد بیان کرد: اگر قول های که فدراسیون داده است عملی گردد و بتوانیم در 2 مسابقه قبل از بازی های اینچئون شرکت کنیم، قطعا می توانیم در بخش تیمی مسابقات شیرجه بازی های آسیایی بین 4 تیم نهایی و در انفرادی هم جزو فینالیست ها باشیم.

مربی تیم ملی شیرجه ایران در مورد شرایط ادامه همکاری خود با فدراسیون و پیشنهاداتی که از خارج کشور دارد، گفت: پس از اتمام بازی های آسیایی برای راهنمایی تیم های پایه عمان راهی این کشور می شوم اما تا آن موقع در خدمت تیم ملی کشورمان خواهم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 290

به "بعد از بازی های آسیایی راهنمایی تیم های پایه عمان را بر عهده می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از بازی های آسیایی راهنمایی تیم های پایه عمان را بر عهده می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید