بوگدانوف: روسیه درباره لیبی با شفافیت کامل برخورد می نماید

به گزارش لیتن، معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد، این کشور درباره لیبی با شفافیت کامل برخورد می نماید و با تمام گروه های لیبیایی در تماس است.

بوگدانوف: روسیه درباره لیبی با شفافیت کامل برخورد می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز(دوشنبه) به خبرنگاران گفت: ما تماس هایی با تمام طرف های لیبیایی چه در غرب و چه در شرق؛ با دولت وفاق ملی لیبی، مجلس، ارتش ملی لیبی و گروه های دیگر از جمله حامیان نظام سابق داریم. برای همین به وسیله تماس هایمان با طرف های لیبیایی با شفافیت کامل برخورد می کنیم.

بوگدانوف پیش از این با فتح الله حسین عبدالکریم، عضو مجلس لیبی درباره بحران این کشور و هماهنگی کوشش ها برای تقویت مذاکرات جدی میان تمام گروه های سیاسی گفت وگو کرد.

طرف های لیبیایی اخیرا در نشست مراکش به توافقی درباره انتخاب نامزدهای پست های حاکمیتی دست یافتند. لیبی همچنین بعد از پیشرفت هایی که در مذاکرات اخیر به دست آمد برای برگزاری انتخابات موفقیت آمیز در دسامبر کوشش می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1508

به "بوگدانوف: روسیه درباره لیبی با شفافیت کامل برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوگدانوف: روسیه درباره لیبی با شفافیت کامل برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید