تشریح آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، محمود نصیرلو گفت: اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال به همت باشگاه شهرداری ارومیه و با حمایت شهردار این شهر و رئیس سازمان ورزش شهرداری در حال برگزاری است. ارومیه از نظر شرایط آب و هوایی در قیاس با شهر تبریز که میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا است، از شرایط نزدیک و یکسانی برخوردار بوده که به همین دلیل این شهر برای برگزاری اردو از سوی کادر فنی تیم ملی انتخاب شد.

تشریح آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران

وی ادامه داد: البته در نظر داشتیم تا تنوعی هم در محل برگزاری اردوها داشته باشیم که خوشبختانه با بهترین شرایط در حال برگزاری این اردو هستیم. در طول اردویمان در ارومیه 9 جلسه تمرینی در پیش داریم. از سوی کادر فنی روز گذشته (پنجشنبه) دو نوبت تمرینی برای بازیکنان اجرا شد. امروز صبح (جمعه) یک نوبت تمرینی برگزار کردیم و برای امشب هم یک دیدار تدارکاتی درون اردویی مقابل تیم شهرداری ارومیه را در برنامه داریم. ضمن اینکه در روزهای بعدی هم طبق برنامه کادر فنی پیش می رویم تا حداکثر بهره وری را تا زمان باقیمانده تا شروع مسابقات آسیایی داشته باشیم.

نصیرلو اضافه کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از دبیرکل فدراسیون، سازمان تیم های ملی، رئیس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و همینطور کمیته فوتسال داشته باشم که با برگزاری جلسه ای نسبت به تصمیم گیری جهت تکمیل و انسجام هرچه بیشتر کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال اقدام کردند.

مدیر اجرایی تیم فوتسال زیر 20 سال در خاتمه گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که تا پیش از شروع مسابقات و در 4 اردوی باقیمانده به شرایط آرمانی دست پیدا کنند. ضمن اینکه اردوی بعدی تیم از 28 اردیبهشت در مرکز ملی فوتبال پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 238

به "تشریح آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید