تصمیم مهم یحیی برای یک پست؛ بازیکنی خارجی انتخاب شد

به گزارش لیتن، یحیی گل محمدی روی بازیکن خارجی اش برای دفاع راست حساب نموده و او جزء اولین بازیکنانی بود که در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کرد.

تصمیم مهم یحیی برای یک پست؛ بازیکنی خارجی انتخاب شد

به گزارش خبرنگاران یکی از سورپرایزهای فصل گذشته یحیی، بازی کردن وحدت حنانوف تاجیکی در پست دفاع راست بود. وحدت پیش تر در دفاع مرکزی و هافبک دفاعی به کار گرفته می شد اما گل محمدی او را به یک مدافع راست موثر تبدیل کرد.

در زمان افت یا غیاب دانیال اسماعیلی فر پرسپولیس از وحدت حنانوف در سمت راست خط دفاعی خود استفاده می کرد و مهمترین تاثیر حنانوف مقابل تراکتور در تبریز بود که در ثانیه پایانی گل پیروزی سرخ ها را زد و در قهرمانی تاثیر بسیار زیادی گذاشت.

حال در شرایطی که سیامک نعمتی در فهرست خروجی قرار گرفته، یحیی گل محمدی روی حنانوف برای دفاع راست حساب نموده و او جزء اولین بازیکنانی بود که در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کرد.

با این وجود با تغییر قوانین فهرست و جابجایی و حضور حنانوف، عمری و عبدی در فهرست بزرگسالان برخلاف فصل گذشته، شرایط پرسپولیس سخت تر می گردد و اگر یحیی گل محمدی روی ادامه کار وحدت در پرسپولیس اصرار کند، او با توجه به پر کردن یک سهمیه بزرگسال وظیفه سنگین تری بر عهده خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2322

به "تصمیم مهم یحیی برای یک پست؛ بازیکنی خارجی انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم یحیی برای یک پست؛ بازیکنی خارجی انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید