تهران مالزی را از اعدام دو زن ایرانی برحذر داشت

به گزارش لیتن، خبرنگاران:معاون پارلمانی وزارت امور خارجه اظهار داشت اعدام دو زن تبعه جمهوری اسلامی در مالزی بر روابط بین دو کشور پیامدهای منفی خواهد گذاشت.

تهران مالزی را از اعدام دو زن ایرانی برحذر داشت

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الحیات؛ حسن قشقاوی معاون پارلمانی وزارت امور خارجه ایران گفت اعدام دو زن تبعه جمهوری اسلامی ایران در مالزی پیامدهای منفی بر روابط بین دو کشور خواهد داشت.

این مقام وزارت امورخارجه کشورمان اضافه نمود: بهتر است مالزی این دو زن ایرانی را اعدام نکند، تا از این طریق روابط محبت آمیز و برادرانه بین ایران و مالزی به قوت خود باقی بماند.

براساس اطلاعات خبری رسیده در این رابطه این دو زن 26 ساله و 31 ساله ایرانی به اتهام وارد کردن مواد مخدر به همراه خود به کشور مالزی در دسامبر سال 2010 از سوی مقامات قضایی این کشور به اعدام محکوم شده اند.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران در این رابطه گفته است: این دو زن ایرانی قربانی توطئه شبکه های قاچاق مواد مخدر واقع شده بودند، چرا که به این دو زن گفته شده بود اگر این کیسه های حاوی مواد غذایی را با خود به مالزی ببرند به صورت رایگان قادر خواهند بود به مالزی سفر نمایند در حالی که از محتویات واقعی این کیسه ها اطلاعی نداشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 408

به "تهران مالزی را از اعدام دو زن ایرانی برحذر داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران مالزی را از اعدام دو زن ایرانی برحذر داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید