توزیع 3547 حلقه لاستیک در قزوین

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، افشین پیرنون روز سه شنبه در بازدید از محل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین اظهار کرد: تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن توسط کمیته ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین بطور روزانه انجام می گردد.

توزیع 3547 حلقه لاستیک در قزوین

وی توضیح داد: تاکنون تعداد 6077 حلقه لاستیک در استان توزیع گردیده است که 3547 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند با تخصیص لاستیک ادامه خواهد داشت.

پیرنون گفت: درخواست های واصله بصورت هفتگی بر اساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یکسال اخیر آنالیز و اولویت بندی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: لیست اسامی مشمولین دریافت لاستیک بر اساس اولویت پیمایش صبح شنبه هر هفته در محل ورودی غرفه کمیته توزیع لاستیک نصب و حواله جهت دریافت صادر می گردد.

پیرنون عنوان نمود: رانندگان عزیز مشمول دریافت لاستیک برای دریافت حواله روزهای شنبه از ساعت 12 لغایت 15 با در دست داشتن نسخه دوم فرم ثبت نام و کارت شناسایی به محل ثبت نام کمیته توزیع لاستیک مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 94

به "توزیع 3547 حلقه لاستیک در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 3547 حلقه لاستیک در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید