جید ریموند به گوگل پیوست

به گزارش لیتن، جید ریموند، یکی از اعضای باسابقه صنعت بازی، به استخدام گوگل درآمد. او پیش تر به عنوان تهیه کننده Assassins Creed شناخته می شد و تا همین چند ماه پیش هم در شرکت الکترونیک آرتز روی بازی های جنگ ستارگان کار می کرد.

جید ریموند به گوگل پیوست

ریموند در توییتی اظهار داشت که از این پس به عنوان نایب رئیس شرکت گوگل به فعالیت خود ادامه می دهد. وی تنها به گفتن این خبر بسنده کرد و هنوز نمی دانیم که او دقیقا در گوگل چه کاری انجام می دهد.

چند وقت پیش متوجه شدیم که شرکت گوگل می خواهد با انتشار تکنولوژی ای مربوط به استریم بازی ها، به صورت جدی وارد صنعت بازی شود؛ پیش بینی می شود که این پروژه به صورت کامل طی رویداد GDC معرفی شود. به همین خاطر، می توان تصور کرد که استخدام جید ریموند در جهت قدرت بخشیدن به بخش بازی گوگل بوده است. پیش تر فیل هریسون - مدیر سابق پلی استیشن و بخش ایکس باکس مایکروسافت - هم به سمت نایب رئیس گوگل منصوب شده بود.

ریموند پیش از این به عنوان موسس و مدیر استودیوی بازی سازی Motive در الکترونیک آرتز فعالیت می کرد. او در ماه اکتبر 2018 به صورت رسمی از این مجموعه جدا شد.

اخیرا شایعات زیادی از سوی گوگل به گوش می رسد. به تازگی برخی منابع ادعا کرده اند که پروژه Yeti که به عنوان کنسول خانگی گوگل شناخته می شود، روی استریم بازی های تمرکز دارد و حتی ممکن است آثار انحصاری مخصوص خودش را داشته باشد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا مشخصات این کنسول در دست نداریم.

مدتی قبل گوگل با همکاری شرکت یوبی سافت پیروز شد تا با استفاده از تکنولوژی استریم خود، بازی Assassins Creed Odyssey را به مرورگر کروم بیاورد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 209

به "جید ریموند به گوگل پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جید ریموند به گوگل پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید