رد دد ریدمپشن 1 به زودی روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش لیتن، شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games) اعلام نموده که بازی رد دد ریدمپشن (Red Dead Redemption) را برای رایانه های شخصی در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) منتشر خواهد نمود. این نسخه شامل بسته الحاقی Undead Nightmare نیز خواهد بود.

رد دد ریدمپشن 1 به زودی روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

این بازی برای اولین بار در سال 2010 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد و تا مدت ها روی این دو کنسول محبوس ماند تا اینکه به وسیله ویژگی Backward compatibility روی سخت افزارهای مدرن تر ایکس باکس قابل تجربه شد. سپس، در سال 2023، این بازی به نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 نیز آمد. در حالی که بعضی از هواداران خواستار یک ریمستر مناسب یا یک بازسازی کامل از بازی بودند، راک استار به جای آن تصمیم گرفت که این بازی کلاسیک دنیا باز را به همان شکل قبلی پلتفرم های جدیدتر منتقل کند. پس از انتشار نسخه های سوییچ و پلی استیشن 4 این بازی، هواداران از راک استار خواستند تا در نهایت این بازی را روی کامپیوتر منتشر کند تا بازیکنانی که نسخه دوم را روی این پلتفرم بازی نموده اند، بالاخره بتوانند داستان کامل را تجربه نمایند.

خوشبختانه پورت کامپیوتر بازی با همکاری استودیوی Double Eleven ساخته شده است و با پشتیبانی از وضوح 4K تا 144 فریم، پشتیبانی از مانیتور اولتراواید و سوپر اولتراواید، پشتیبانی از HDR10، صفحه کلید و ماوس، فناوری های NVIDIA DLSS 3.7 و AMD FSR 3.0، تنظیمات کیفیت سایه و غیره عرضه می گردد و ظاهرا قرار است که تنظیمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

راک استار معمولا تمایل دارد کنسول ها را به رایانه های شخصی ترجیح دهد و گیمرهای پی سی معمولا عادت دارند تا مدت زمان زیادی را برای دریافت نسخه های کامپیوتر بازی های این استودیو منتظر بمانند. البته در خصوص این سری، کمی بیش از یک سال طول کشید تا نسخه دوم برای رایانه شخصی عرضه گردد.

رد دد ریدمپشن 2 در واقع پیش درآمدی برای نسخه اول است. بازی اول چند سال پس از بازی دوم آغاز می گردد و جان مارستون را دنبال می نماید که مجبور می گردد اعضای به جای مانده باند ون در لیند را شکار کند. آنچه در ادامه می آید، یک ماجراجویی به سبک آثار این شرکت است که پر از اکشن، لحظات احساسی، و پیچش های تکان دهنده است. در هر صورت گیمرهای رایانه شخصی می توانند 8 آبان را در تقویم خود علامت گذاری نمایند. ضمناً، آن ها باید خود را برای بازی بعدی راک استار یعنی جی تی ای 6 نیز آماده نمایند. این بازی نیز احتمالا در زمان عرضه برای رایانه های شخصی در دسترس نخواهد بود. اگرچه امیدواریم هواداران برای اجرای آن 14 سال صبر ننمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1403 بروزرسانی: 18 مهر 1403 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2388

به "رد دد ریدمپشن 1 به زودی روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد دد ریدمپشن 1 به زودی روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید