نسخه کامپیوتر گاد آو وار رگناروک احتمالا به زودی معرفی می گردد

به گزارش لیتن، طبق یک گزارش تازه، روند انتقال بازی های انحصاری پلی استیشن به پلتفرم رایانه های شخصی به زودی ادامه خواهد یافت و گاد آو وار رگناروک (God of War Ragnarok) بازی بعدی خواهد بود.

نسخه کامپیوتر گاد آو وار رگناروک احتمالا به زودی معرفی می گردد

تماشا جدیدترین نسخه از سری اکشن گاد آو وار روی رایانه های شخصی با توجه به اتفاقاتی که برای بازی های دیگر و نسخه قبل افتاده بود، همواره اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. حال طبق اطلاعات فاش شده، این بازی در ماه مه برای رایانه های شخصی معرفی می گردد اما تاریخ انتشار آن برای این پلتفرم معین نیست.

این افشاگری به وسیله کاربری به نام billbil-kun منتشر شده است که اغلب اعلامیه های مرتبط با پلی استیشن پلاس را زودتر از خبرهای رسمی به اشتراک می گذارد و حتی بیشتر اوقات در خصوص آن ها درست می گوید. هرچند همانطور که گفته شد، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این بازی قرار نیست به رایانه های شخصی آید زیرا در گذشته آثاری نظیر بازسازی لست آو آس، هورایزن زیرو داون، مرد عنکبوتی و غیره به این پلتفرم منتقل شده و از قضا سودآوری خوبی نیز برای ناشر یعنی سونی داشته اند.

البته پلی استیشن همواره از یک الگوی معین در این زمینه پیروی نمی کند و به عنوان مثال بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) در سال 2020 عرضه شد و قرار است در ماه جاری برای کامپیوتر در دسترس قرار گیرد. بنابراین اگر رگناروک قبل از نوامبر امسال برای رایانه های شخصی عرضه گردد، کمتر از دو سال در انحصار کنسول های پلی استیشن بوده است.

این در حالی است با توجه به جنجال اخیر بازی Helldivers 2 بر سر ساخت حساب کاربری پلی استیشن که زمانی اجباری شده بود، کاربران رایانه های شخصی ممکن است نظر متفاوتی نسبت به عرضه بازی های پلی استیشن روی این پلتفرم داشته باشند، اما این شرایط نباید برای گاد آو وار رگناروک نگران کننده باشد. زیرا این بازی مانند سایر نسخه های این سری، صرفا تک نفره است. هرچند اثری مانند گوست آو سوشیما نیز که دارای حالت چندنفره لجندز است، تنها در این بخش احتیاج به ساخت حساب پلی استیشن دارد و برای تجربه کمپین احتیاجی به آن وجود ندارد.

در نهایت بعلاوه شایعه شده است که سونی برنامه هایی برای رویداد PlayStation Showcase در این ماه دارد. بنابراین اگر رگناروک در کمتر از دو هفته دیگر برای رایانه های شخصی معرفی گردید، تعجب نکنید.

منبع: Comicbook

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1403 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2362

به "نسخه کامپیوتر گاد آو وار رگناروک احتمالا به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر گاد آو وار رگناروک احتمالا به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید