حمایت مربی پرسپولیس از بازیکن رئال مادرید

به گزارش لیتن، اوسمار ویرا در خصوص توهین به وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید، گفت: بحث نژادپرستی یک موضوع مهم است. وقتی در این رابطه صحبت می کنیم، مهم نیست در خصوص رنگ پوست، مذهب یا هر موضوع دیگری باشد.

حمایت مربی پرسپولیس از بازیکن رئال مادرید

وی اضافه کرد: ناراحت کننده است که یک ورزشگاهِ پُر، یک بازیکن فوق العاده که خدمت زیادی به فوتبال نموده را میمون صدا بزنند. این برای فوتبال و انسانیت خوب نیست. زمان مناسبی است که فیفا و فدراسیون فوتبال برزیل واکنش مناسبی داشته باشند. باید این موضوع را جدی بگیرند. شاید تقصیر باشگاه ها مانند والنسیا نباشد اما باید برابر چنین رفتارهایی تصمیمی قاطع گرفته گردد.

مربی برزیلی پرسپولیس توضیح داد: شاید بازیکن باتجربه تری نسبت به وینیسیوس بتواند کنترل بهتری در این شرایط داشته باشد ولی در کل این مساله مناسبی نیست. شاید یک بیننده تلویزیونی این را یاد بگیرد که برای فوتبال خوب نیست. فوتبال شادی آفرین است و باید از این مسائل دوری گردد. نمی توانیم بگوییم این اتفاق فقط در اسپانیا می افتد. هرجای جهان ممکن است این اتفاق بیفتد ولی باید تغییر کند.

ویرا گفت: به عنوان مربی وقتی نظرم را می پرسند، می گویم باید خیلی قوی باشیم. در برابر این رفتارها صحبت کنیم و فیفا هم باید از ما حمایت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2303

به "حمایت مربی پرسپولیس از بازیکن رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مربی پرسپولیس از بازیکن رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید