خبرنگاران شهروندان قزوین برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند

به گزارش لیتن، قزوین - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: شهروندان قزوین با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران باید از بیرون رفتن در روز طبیعت خودداری نموده و در خانه بمانند.

خبرنگاران شهروندان قزوین برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات مشاوره بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

منوچهر حبیبی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: براساس پروتکل های بهداشتی، مهمترین مولفه برای مهار ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن است که این مساله باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مراسمی سیزده بدر را می توان در پنجاه بدر جبران کرد، گفت: از تمام شهروندان قزوین درخواست می گردد تا از تردد در فضای باز خودداری نموده و برای حفاظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند.

حبیبی تاکید نمود: در روز طبیعت تمام پارک ها، فضاهای سبز شهری، اماکن تفرجگاهی و مراکز تفریحی تعطیل بوده و اگر توقفی در این مناطق صورت پذیرد به نوعی خلاف قانون بوده و مستحق اعمال برخوردهای جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه نمود: برای جلوگیری از توقف و اسکان افراد در اماکن تفریحی، اجازه برپایی چادر در روز طبیعت به مسافران داده نشده و خدمات سرویس بهداشتی و آب نیز قطع می گردد.

حبیبی گفت: هدف از تمامی اقدامات اجرا شده، حفظ سلامتی شهروندان در مقابل بیماری کرونا است که انتظار می رود همراهی هرچه بیشتر مردم را ببینیم.

تا به امروز 933 شهروند قزوینی به ویروس کرونا مبتلا شده و 131 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران شهروندان قزوین برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان قزوین برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید