دادگاه عالی بریتانیا علیه جانی دپ، به نفع نشریهٔ بریتانیایی رأی داد

به گزارش لیتن، دادگاه عالی بریتانیا روز دوشنبه خاتمه رأی نهایی خود را در پروندهٔ شکایت جانی دپ، ستارهٔ هالیوود از نشریه بریتانیایی سان صادر کرد و شکایت آقای دپ مبنی بر افترا زدنِ این نشریه به وی را وارد ندانست.

دادگاه عالی بریتانیا علیه جانی دپ، به نفع نشریهٔ بریتانیایی رأی داد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش یورونیوز، بازیگر بنام آمریکایی سال گذشته از صاحب امتیاز و نیز سردبیر نشریهٔ عامه پسند و پرتیراژ سان شکایت نموده بود که چرا در مقاله ای در سال 2018 مدعی شده اند که وی شوهری با دستِ بزن بوده است.

اندرو نیکول، قاضی این دادگاه طی حکمی گفت که شکایت هنرپیشهٔ معروف به نتیجه نرسیده است و اضافه نمود با آنکه وی عناصر لازم برای اتهام اقدام به افترا زدن را ارائه نموده، دفاعیات و شواهد وکلای متهمان، دادگاه را به این نتیجه رسانده که عبارات مورد شکایت، یعنی شوهرِ دارای دستِ بزن، در مفهوم خود موثق بوده است.

مشاور امبر هرد، همسر پیشین جانی دپ گفت این حکم برای کسانی که با پیشینهٔ پرونده آشنایند تعجبی ندارد.

این در حالی است که جانی دپ، همچنین به خاطر مطلبی که در واشنگتن پست علیه او و با اتهام خشونت خانگی چاپ شده، علیه همسر سابقش شکایت نموده و برای لطمه دیدن آبرو و اعتبارش تقاضای 50 میلیون دلار خسارت نموده است.

جانی دپ 57 ساله و امبر هرد، همسر سابق او که اکنون 34 سال دارد، در سال 2011 با هم آشنا شدند و در سال 2017 طلاق گرفتند. اما رابطه شان، مدتها پیش از جدایی، به تاریکی گراییده بود. در پروندهٔ آنها کتک کاری، پرتاب اشیا به سوی هم، کشیده زدن و مشت پرتاب کردن، و رفتارهای دیگری از این دست ثبت شده، اما تا کنون هر یک، دیگری را به آغاز دعوا متهم نموده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1365

به "دادگاه عالی بریتانیا علیه جانی دپ، به نفع نشریهٔ بریتانیایی رأی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه عالی بریتانیا علیه جانی دپ، به نفع نشریهٔ بریتانیایی رأی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید