درخت شیطان کجاست؟

به گزارش لیتن، درختان مخلوقات شگفت انگیزی هستند که دنیا ما را غرق سبزی و نشاط می نمایند. اما گاهی این وجود دوست داشتنی در سایه اعمال انسان و بازتاب های آن، از زندگی تهی شده و به پوسته ای مناسب برای مخفی کردن ذات شیطانی مبدل می گردد. دست کم این داستان درختی است که در یک پارک دورافتاده در آمریکا واقع شده است به نام درخت شیطان.

درخت شیطان کجاست؟

تقریبا تمامی اهالی نیوجرسی داستانی ترسناک در خصوص درخت شیطان برای تعریف کردن دارند. مردمی که در حوالی این درخت زندگی می نمایند فکر می نمایند که ریشه های درخت شیطان آن قدر عمیق است که در نهایت به جهنم رسیده است! با خبرنگاران همراه باشید تا درباره این درخت شیطانی و گذشته سیاه آن باخبر شوید.

چرا این درخت نفرین شده است؟

گفته می گردد که گروهی که عده زیادی را قتل عام نموده اند مقر اصلی شان را در کنار همین درخت قرار داده بودند. داستان های زیادی در خصوص این درخت وجود دارد و بعضی گزارش داده اند که روح هایی آویزان از درخت را به چشم خود دیده اند.

علاوه بر این، گفته می گردد که در اوایل 1900 مزرعه داری که از افسردگی شدید رنج می برد خانواده اش را برای پیک نیک به زیر این درخت آورد و در انتها تمام اعضای خانواده اش را کشت و خودش را از شاخه های درخت به دار آویخت.

اگر درخت را لمس کنیم چه می گردد؟

مردم نیوجرسی معتقدند که درخت شیطان ماهیتی اهریمنی دارد و حتی وقتی به آن دست می زنید احساس گرما می کنید و در فصل زمستان که برف روی درخت می بارد به خاطر همین گرما سریع آب می گردد و دور تا دور درخت هیچ وقت پوشیده از برف نمی گردد.

موضوع عجیب در خصوص درخت شیطان که به شایعه ها دامن می زند این است: معمولا درخت ها، به ویژه درختان بلوط محل زندگی انواع جانوران مثل سنجاب، پرنده ها و حیوانات دیگر هستند؛ اما هیچ حیوانی در درخت شیطان زندگی نمی کند و ظاهرا از آن دوری می نمایند.

افرادی که درخت شیطان را دیده اند می گویند که وقتی دستشان را به تنه درخت زده اند نوعی ماده روغنی عجیب روی دستشان به جا مانده است که با دشواری زیاد پاک شده. ترس و وحشتی که این درخت در طول دهه ها ایجاد نموده آنقدر زیاد است که بارها افرادی سعی نموده اند آن را نابود نمایند. روی تنه این درخت هنوز هم می توان رد تبر یا اره را دید که ظاهرا راه به جایی نبرده اند. از طرفی بعضی هم به وجود درخت شیطان افتخار می نمایند و سعی در محافظت آن دارند.

در مجموع به نظر می رسد بالا رفتن و لمس شدن چندان به مذاق این درخت اهریمنی خوش نمی آید. به طوری که طبق داستان ها و البته افسانه های محلی، کسانی که درخت را لمس نموده یا قصد بالا رفتن از آن را داشته باشند، دچار مسائل عدیده و حتی پدیده تسخیرشدگی می شوند! بسیاری از قربانیان که به خواست درخت بی توجهی کردند، شاهد پدیده های ماورایی عجیب بودند. آن ها ادعا می نمایند که اشباحی سایه مانند را مشاهده کردند که پیش چشم شان ظاهر و غیب می شدند.

محافظت از درخت شیطان

در حال حاض ردر این نقطه دورافتاده در نیوجرسی دور درخت با توری سیمی پوشانده شده. محصور کردن آن نه فقط برای محافظت از درخت، بلکه برای محافظت از مردمی است که برای دیدن آن به این منطقه می آیند اجرا شده چرا که اتفاقات بسیار عجیب و غیرقابل توضیحی در نزدیکی این درخت افتاده است.

بسیاری از مردم محلی تمام داستان های این درخت را واقعی می دانند و می گویند که بهترین کار این است که آن را به حال خود رها کرد.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با یکی دیگر از درخت های عجیب، درخت های اکالیپتوس رنگین کمانی را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1378

به "درخت شیطان کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخت شیطان کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید