دردسر شیرین یحیی؛ پرسپولیس با این همه ستاره چه کند؟

به گزارش لیتن، سرخ پوشان مرکز با کامبک در مسجدسلیمان توانستند حریف سخت کوش خود را شکست بدهند و با کسب چهارمین برد پیاپی، روند شکست ناپذیری شان را حفظ نمایند و با 14 امتیاز به صدر جدول لیگ بیست ودوم تکیه بزنند و با صدرنشینی به استقبال تعطیلات فیفادی بروند تا برترین آغاز ممکن برای سرخ پوشان مرکز در فصل نو لیگ برتر رقم بخورد.

دردسر شیرین یحیی؛ پرسپولیس با این همه ستاره چه کند؟

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی پیروز شدند با صدرنشینی و کسب 14 امتیاز به استقبال تعطیلات فیفادی بروند، که 2 مهره کلیدی مدنظر کادرفنی پرسپولیس در ترکیب سرخ پوشان حضور پیدا نکردند؛ وحید امیری و شیخ دیاباته. به نظر می رسد تعطیلات فیفادی، برترین زمان ممکن برای آماده سازی آن ها و رسیدن به شرایط ایده آل برای حضور در ترکیب پرسپولیس باشد.

بازگشت امیری؛ یحیی ستاره مورد علاقه اش را نیمکت نشین می نماید؟

کادرفنی پرسپولیس پیش از شروع لیگ بیست ودوم برای وحید امیری، تغییر پست را تعریف نموده بودند و قرار بود تا برخلاف فصول گذشته که وحید امیری بیشتر به عنوان وینگر در ترکیب سرخ پوشان مرکز به کار گرفته می شد، حالا او در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به میدان برود. دوران نقاهت مصدومیت وحید امیری به روز های پایانی خود نزدیک شده و او بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی در اتریش، می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

یحیی گل محمدی در شرایطی با بازگشت وحید امیری به لیست پرسپولیس روبرو است که در هفته های اخیر، علی نعمتی نمایش های قابل قبولی را در سمت چپ خط دفاعی سرخ پوشان مرکز از خود به جای گذاشته، اما به نظر می رسد با توجه به بازگشت امیری، نعمتی به نیمکت پرسپولیس خواهد رفت و محمدمهدی احمدی مدافع چپ جوان سرخ پوشان که در بازار تابستانه به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شد هم سکونشین می گردد.

گل محمدی برای دیاباته تغییر سیستم می دهد؟

پرسپولیسی ها در 6 هفته نخست چند سیستم متفاوت را به کار گرفته اند، اما به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای آنکه بخواهد از زوج خارجی تیمش در خط حمله استفاده کند، باید به سیستم 2 مهاجمه روی بیاورد؛ یورگن لوکادیا در هفته های اخیر فرشته نجات پرسپولیس بوده و در 4 مسابقه توانسته 4 گل بزند و صدرنشین جدول گلزنان گردد. حالا در کنار لوکادیا، شیخ دیاباته خرید پرسروصدای سرخ پوشان در بازار تابستانه هم به مرز آمادگی رسیده و در تعطیلات فیفادی قرار است در تمرینات گروهی شرکت کند.

گل محمدی احتمالاً با توجه به اضافه شدن شیخ دیاباته، سیستم بازی تیمش را به 2-4-4 تغییر خواهد داد که در این سیستم، امید عالیشاه ستاره باتجربه سرخ پوشان در کنار بازیکنانی، چون کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی نیمکت نشین می شوند و میلاد سرلک در میانه میدان رهبری تیمش را برعهده خواهد گرفت و سه ضلعی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی در پشت خط حمله سرخ پوشان شکل می گیرد.

سرمربی پرسپولیس با اتخاذ این سیستم می تواند به صورت همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در خط حمله سرخ پوشان مرکز استفاده کند تا با ترکیبی تهاجمی و پرستاره، پرسپولیسی ها پا به ادامه رقابت های لیگ برتر بگذارند؛ امید عالیشاه، مهدی عبدی و حامد پاکدل، 3 گزینه در دسترس کادرفنی پرسپولیس برای انجام تغییرات در نیمه مربیان هستند تا یحیی گل محمدی دغدغه ای برای چینش ترکیب ایده آل مدنظر خود نداشته باشد.

شاگردان گل محمدی در هفته هفتم لیگ برتر که بعد از فیفادی برگزار خواهد شد، باید در مقابل تراکتور تبریز در استادیوم آزادی قرار بگیرند که به نظر می رسد در این مسابقه، یحیی گل محمدی از 2 ستاره تیمش در لیگ بیست ودوم رونمایی کند و اولین بازی وحید امیری و شیخ دیاباته برای پرسپولیس در فصل نو لیگ برتر به ثبت برسد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2196

به "دردسر شیرین یحیی؛ پرسپولیس با این همه ستاره چه کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر شیرین یحیی؛ پرسپولیس با این همه ستاره چه کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید