دل پوترو سد راه نادال برای صعود به فینال مسترز شانگهای شد

به گزارش لیتن، خبرنگاران: برترین تنیسور حال حاضر آرژانتین با شکست مرد شماره یک تنیس جهان راهی فینال رقابت های مسترز شانگهای چین شد.

دل پوترو سد راه نادال برای صعود به فینال مسترز شانگهای شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، خوان مارتین دل پوترو در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس مسترز شانگهای چین با ارائه یک بازی کامل و بی نقص برابر رافائل نادال جواز حضور در فینال این رقابت ها را کسب کرد.

در این بازی که در ست نخست آن، مرد شماره یک تنیس دنیا به ندرت فرصتی برای ارائه نمایش همیشگی اش به دست آورد و آنچنان که باید نتوانست از بریک پوینت ها استفاده کند، دل پوتروی آرژانتینی با ضربات فورهند قدرتمند خود، 4 - صفر از نادال پیش افتاد و در نهایت این ست را با نتیجه 6 - 2 به سود خود به سرانجام رساند.

در دومین ست نادال بازی بهتری را انجام داد و برخلاف ست اول این فرصت را داشت که حریف آرژانتینی اش که در رده پنجم برترین تنیسورهای دنیا قراردارد، شکست دهد اما از اواسط این ست دل پوترو دوباره نبض بازی را به دست گرفت و در نهایت با نتیجه 6 - 4 ست را برد تا در مجموع با نتیجه 2 برصفر بازی را به سود خود به سرانجام رسانده و در فینال مسترز شانگهای حریف نوواک جوکوویچ، مرد شماره 2 تنیس دنیا گردد. جوکوویچ پیش از این دیدار در 2 ست با نتایج 6 - 2 و 7 - 5 از سد جو ویلفرد سونگا گذشته بود.

شکستی که دل پوترو به نادال تحمیل کرد، اولین شکست این تنیسور اسپانیایی در سومین دوره ای است که عنوان مرد شماره یک تنیس دنیا را در اختیار دارد. فینال رقابت های مسترز شانگهای ظهر امروز (یکشنبه) برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 446

به "دل پوترو سد راه نادال برای صعود به فینال مسترز شانگهای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پوترو سد راه نادال برای صعود به فینال مسترز شانگهای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید