زیرساخت های گردشگری در یزد توسعه می یابد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی شرافت، عصر امروز در جلسه هم اندیشی میراث فرهنگی با شهرداری یزد و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان در خصوص برنامه پنج ساله گردشگری استان یزد با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال خوش آمد به یزد گفت: سال 95 شروع طرح پنج ساله ای است که تا سال 1400 ادامه خواهد داشت و هدف از اجرای آن، توسعه زیرساخت های گردشگری، افزایش خدمات گردشگری همچنین تجهیز مراکز اقامتی موجود طی این پنج سال است.

زیرساخت های گردشگری در یزد توسعه می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی عنوان نمود: با توجه به اینکه می توان با حداقل تغییرات در خانه های تاریخی و سنتی یزد آنها را به یک مجموعه به هم پیوسته گردشگری که در خدمت نمایشگاه، مکان فرهنگی و اقامتگاه باشد، تبدیل کرد، مجوز راه اندازی تعدادی اقامتگاه بوم گردی صادر شده است.

شرافت یادآور شد: پایه بحث برنامه پنج ساله گردشگری، پایه فرهنگی است و امیدواریم با جهانی شدن یزد، گام اصلی این برنامه برداشته گردد.

شهردار یزد نیز در این نشست آمادگی خود را برای انجام هرگونه همکاری در راستای اجرایی شدن این برنامه خاطرنشان کرد.

محمدرضا عظیمی زاده با اشاره به تشکیل کمیته مشورتی گردشگری شهرداری یزد با حضور تشکلها، توسعه استان را منوط به توجه به بحث گردشگری و در اولویت قرار دادن آن دانست و اضافه کرد: در سال 95 با بودجه کافی در حوزه گردشگری، پروژه های شهری را پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 815

به "زیرساخت های گردشگری در یزد توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری در یزد توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید