سفر به مازندران اکیدا ممنوع!

به گزارش لیتن، مازندران، در میان استان هایی است که حدود 6 هفته در شرایط قرمز کرونایی به سر می برد به طوری که روز گذشته، لاری سخنگوی وزارت بهداشت، به این موضوع تاکید کرد که مردم از سفر غیرضروری به مازندران جداً خودداری کنند چرا که شیب صعودی شرایط بستری و ابتلا به بیماری در این استان نگران کننده است.

سفر به مازندران اکیدا ممنوع!

از پروفایل اینستاگرام bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا، به همین دلیل و بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 295 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین مدت 329 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون 1525 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی شرح داد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش بیماری باید همه مردم ماسک بزنند و دستورالعمل های بهداشتی مانند شستن مکرر دست ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

در این میان، لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از مردم خواست، از سفر غیرضروری به مازندران جداً خودداری کنند.

وی به این موضوع اشاره کرده که، استان مازندران از تیرماه با موج شدید شیوع بیماری روبرو شده است، به طوری که 20 شهرستان در شرایط قرمز و 2 شهرستان در شرایط هشدار قرار دارند.

لاری گفته که، موارد بستری و ابتلا به کرونا در این استان ظرف 6 هفته گذشته بیش از 4 برابر افزایش پیدا کرده است و شیب صعودی شرایط بستری و ابتلا به بیماری در این استان نگران کننده است.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین، بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 329 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 47 بیمار جدید بستری و 46 بیمار هم ترخیص شدند، 51 بیمار نیز در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر، 1854 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1204

به "سفر به مازندران اکیدا ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مازندران اکیدا ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید