شیائومی از ساعت هوشمند Watch S1 و هدفون بی سیم بادز 3 رونمایی کرد

به گزارش لیتن، ساعاتی قبل شیائومی از گوشی های سری شیائومی 12 رونمایی کرد ولی در کنار این گوشی ها، یک ساعت هوشمند و یک هدفون بی سیم هم معرفی شدند. ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 مجذوب کننده ترین ساعت ساخت شیائومی محسوب می گردد که از امکانات قابل توجهی بهره می برد. بدنه این ساعت مبتنی بر فولاد ضد زنگ است و بر روی نمایشگر امولد 1.43 اینچی هم کریستال یاقوت کبود تعبیه شده که مقاومت آن را تا حد زیادی افزایش می دهد.

شیائومی از ساعت هوشمند Watch S1 و هدفون بی سیم بادز 3 رونمایی کرد

طبق اعلام شیائومی، کاربران این ساعت مجذوب نماینده می توانند از 117 حالت ورزشی بهره مند شوند و بعلاوه به لطف مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر، از این بابت نگرانی نخواهید داشت. به لطف بهره گیری از ماژول NFC، کاربران برای پرداخت می توانند از این ساعت استفاده نمایند و ضمناً در بدنه شیائومی Watch S1 میکروفون و اسپیکر هم تعبیه شده تا برای تماس تلفنی استفاده گردد ؛ البته این ساعت چنین کاری را به وسیله اتصال به گوشی انجام می دهد. در کنار سنسورهای مربوط به سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، باید به قابلیت پایش شرایط خواب هم اشاره کنیم.

انرژی این ساعت از طرف باتری 470 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که طبق وعده شیائومی، تا 12 روز دوام می آورد. مقرون به صرفه ترین مدل این گجت با قیمت 165 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید مدل دارای بند چرمی باید مبلغ 175 دلار بپردازند. شیائومی در خصوص احتمال عرضه این ساعت در بازارهای جهانی صحبت ننموده ولی احتمالا تا چند ماه آینده در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

شیائومی بعد از ساعت هوشمند، از جدیدترین هدفون بی سیم خود تحت عنوان بادز 3 هم رونمایی کرد. قدرت سیستم حذف نویز این هدفون به 40 دسی بل می رسد. کاربران برای حذف صدای محیط می توانند از سه حالت مختلف استفاده نمایند تا مثلا اگر حین آهنگ گوش دادن می خواهید با کسی هم صحبت کنید، با مشکل روبرو نشوید.

این هدفون قادر به پشتیبانی از صدای HiFi است و با استفاده از بدنه حساس به فشار می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. از طرف دیگر نباید امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را از قلم بیندازیم. شیائومی اعلام نموده که در صورت غیرفعال بودن سیستم حذف صدای محیط، با هر بار شارژ حدود 7 ساعت کار می نماید و در صورت استفاده از کیس شارژ، اندازه شارژدهی آن به 32 ساعت می رسد. برای شارژ کردن کیس هم می توانید از پورت USB-C یا شارژر بی سیم بهره ببرید. شیائومی بادز 3 با قیمت 78 دلار راهی بازار چین می گردد که البته در ابتدا با قیمت 70 دلار به دست کاربران چینی می رسد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2028

به "شیائومی از ساعت هوشمند Watch S1 و هدفون بی سیم بادز 3 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از ساعت هوشمند Watch S1 و هدفون بی سیم بادز 3 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید