صیادمنش: می توانستیم 3 امتیاز بازی با ازبکستان را بگیریم، مهم نیست در چه پستی بازی می کنم

به گزارش لیتن، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و حتی می توانستیم سه امتیاز را هم به دست بیاوریم که قسمت نشد.

صیادمنش: می توانستیم 3 امتیاز بازی با ازبکستان را بگیریم، مهم نیست در چه پستی بازی می کنم

به گزارش خبرنگاران، اللهیار صیادمنش بعد از تساوی یک - یک تیم های امید ایران و ازبکستان در اولین ملاقات ملی پوشان در رقابت های قهرمانی زیر 23 آسیا گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و موقعیت هایی را به دست آوردیم، اما یک پنالتی به حریف دادیم که باعث شد بازی از دست مان خارج گردد. در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و حتی می توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم که متأسفانه قسمت نشد و ان شاءالله در بازی های آینده جبران خواهیم کرد.

وی در خصوص تغییر پستش در نیمه دوم بازی و قرار دریافت در پست هافبک، خاطر نشان کرد: برای من فرقی نمی کند در چه پستی بازی کنم و هر جا که سرمربی تیم بخواهد به میدان می روم. مهم این است که سرمربی از من چه می خواهد و همواره سعی می کنم بهترین عملکرد را در زمین ارائه کنم.

بازیکن تیم امید در پاسخ به این سوال که حضورش در فوتبال ترکیه چقدر باعث پیشرفتش شده است، اظهار کرد: در یک سطح بالاتر از فوتبال ایران بازی می کنم و با شرایط جدیدی روبرو هستم. این یک تجربه خیلی خوب برای من است و امیدوارم بتوانم در لیگ های سطح بالاتری بازی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 811

به "صیادمنش: می توانستیم 3 امتیاز بازی با ازبکستان را بگیریم، مهم نیست در چه پستی بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: می توانستیم 3 امتیاز بازی با ازبکستان را بگیریم، مهم نیست در چه پستی بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید