عکس ، تنیسور ژاپنی برای دومین بار قهرمان رقابت های تنیس آزاد آمریکا شد

به گزارش لیتن، نائومی اوزاکا، تنیسور ژاپنی توانست در فینال رقابت های تنیس آزاد ایالات متحده آمریکا در بخش زنان، ویکتوریا آزارنکای بلاروسی را شکست دهد و برای دومین بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.

عکس ، تنیسور ژاپنی برای دومین بار قهرمان رقابت های تنیس آزاد آمریکا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز فارسی، این تنیسور 22 ساله ست نخست را با نتیجه 1-6 واگذار کرد اما در دو ست دیگر با نتایج 6-3 و 6-3 بر رقیب خود رجحان پیدا کرد.

وی در سال 2018 نیز توانسته بود فاتح این رقابت ها در نیویورک آمریکا گردد. وی همچنین قهرمانی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سال 2019 را در کارنامه دارد.

در آنطرف میدان، آزارنکای 31 ساله که پس از پیروزی مقابل سرنا ویلیامز به فینال این رقابت ها صعود نموده بود نتوانست به نخستین عنوان قهرمانی در این رقابت ها برسد و برای سومین بار در فینال مغلوب گردید. او در سال های 2012 و 2013 رقابت پایانی این تورنمنت معتبر را به سرنا ویلیامز واگذار نموده بود.

  • راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی

نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در مورد پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد. وی بعد از فتح این تورنمنت با پوشیدن لباسی با شماره 8 با یاد کوبی برایانت با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفت.

اوساکا در این باره گفت: من این لباس را هر روز بعد از مسابقات می پوشیدم. فکر می کنم این لباس واقعا به من قدرت می داد.

اوساکا که در سال 2019 دیداری با کوبی برایانت داشت بیان کرد این بازیکن عظیم بسکتبال یک حامی بود و او هیچ وقت انتظار نداشته برایانت از نزدیک مسابقات او را دنبال کند.

قهرمان گرنداسلم آمریکا اعلام نمود: من نمی دانستم کوبی برایانت توجه دارد. او به من پیغام های مثبتی ارسال می کرد و از من می خواست که از آن چیزها یاد بگیرم. برای من این موضوع بسیار موثر و مفید بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1269

به "عکس ، تنیسور ژاپنی برای دومین بار قهرمان رقابت های تنیس آزاد آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تنیسور ژاپنی برای دومین بار قهرمان رقابت های تنیس آزاد آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید