غایب عظیم استقلال برای ملاقات مقابل نساجی معرفی گردید

به گزارش لیتن، تهران (پانا) - استقلال بدون یکی از مهمترین بازیکنانش باید در دیداری خانگی روبروی نساجی قائمشهر قرار بگیرد.

غایب عظیم استقلال برای ملاقات مقابل نساجی معرفی گردید

استقلال تهران که با دو هفته متوالی ناکامی در کسب برد، در خطر از دست دادن صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است، در حالی عصر فردا باید در هفته چهاردهم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف نساجی قائمشهر برود که نگرانی اصلی استقلالی ها درباره خط حمله این تیم همچنان ادامه خواهد داشت.

شیخ دیاباته که به علت مصدومیت ملاقات با نفت مسجد سلیمان را از دست داده بود و تیمش را در سفر به استان خوزستان همراهی نکرد، همچنان نتوانسته است شرایط بازی برای استقلال را پیدا کند و از تمرین تیمی دور است؛ وضعیتی که باعث خواهد شد تا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران ملاقات با نساجی را از دست بدهد و تمام کوشش تیم پزشکی باشگاه استقلال روی این موضوع قرار بگیرد که این مهاجم آفریقایی به ملاقات هفته پانزدهم مقابل سپاهان اصفهان برسد.

براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر عصر آدینه هفته جاری از ساعت 17 میزبان شاگردان مجید جلالی در تیم نساجی قائمشهر بود و سپس در آخرین بازی از نیم فصل اول راهی اصفهان خواهد شد و شنبه 25 بهمن در استادیوم نقش دنیا روبروی شاگردان مدعی محرم نویدکیا در تیم سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1524

به "غایب عظیم استقلال برای ملاقات مقابل نساجی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایب عظیم استقلال برای ملاقات مقابل نساجی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید