غول هایی که از نمایشگاه SEMA لس وگاس انتظار داریم

به گزارش لیتن، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: سالانه نمایشگاه های خودروی زیادی در نقاط مختلف جهان برگزار می گردد اما در بین تمامی این نمایشگاه ها حساب نمایشگاه خودروی SEMA لس وگاس با سایر نمایشگاه ها فرق می نماید چرا که در این نمایشگاه عموما خودروهای قدرتمند و پرابهتی حضور پیدا می نمایند که در سایر نمایشگاه ها کمتر شاهد آن ها هستیم.

غول هایی که از نمایشگاه SEMA لس وگاس انتظار داریم

این خودروها در بیشتر مواقع توسط برندهای معتبر تیونینگ خودرو بهینه سازی شده اند و نسخه های بسیار پیشرفته تر از مدل های معمولی به حساب می آیند. در نتیجه علاقه مندان تیونینگ نیز به نمایشگاه خودروی SEMA توجه بیشتری نشان می دهند.

این موارد باعث شده تا نمایشگاه SEMA طرفداران زیادی در میان طرفداران دوآتشه خودرو داشته باشد و با نمایشگاه پرهیجانی طرف هستیم که حرف های زیادی برای گفتن دارد. به همین منظور در ادامه با هم قصد داریم نگاهی به خودروهایی داشته باشیم در نمایشگاه SEMA چشم انتظار آن ها هستیم.

1. داج چنلچر اس آر تی دیمون

تجربه نشان داده است خودروهای داج همواره ابهت و قدرت خاصی داشته اند و در نمایشگاه SEMA 2018 شاهد حضور داج چلنجر اس آر تی دیمون با پیشرانه ای بسیار قدرتمند هستیم که 1400 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد تا با سرعت و قدرتی مثال زدنی در جاده ها تاخت و تاز کند.

بدنه داج چلنچر اس آ ر تی دیمون نیز بسیار جذاب و با ابهت طراحی شده است و شرکت Speedkore مسئولیت طراحی این داج قدرتمند را بر عهده گرفته است تا در نمایشگاه SEMA لس آنجلس یک بار دیگر شاهد قدرت نمایی این خودروی بی نظیر باشیم.

2. شورولت کامارو شوک

برند معروف شورولت نسخه ای جدید از خودروی پرابهت کامارو با رنگی جالب و جذاب معرفی نموده است و با کامارویی طرف هستیم که با نام شوک Shock در خیابان ها حضور پیدا می نماید.

شورولت کامارو شوک تغییرات و بهینه سازی های مختلفی را شاهد بوده است که در این زمینه می توان به بال عقب خودرو، سیستم مکش هوای سرد به داخل، جایگاه های راحت با برند Recaro ترمزهای Brembo و تجهیزات تعلیق 1LE اشاره نمود.

3. شورولت چول لاگونا (Chevelle Laguna)

همانگونه که در ابتدا هم اشاره نمودیم نمایشگاه خودرو SEMA جولانگاه محصولات پرقدرت است و به همین دلیل گاهی اوقات خودروهای قدیمی سر از این نمایشگاه در می آورند که حتی جدیدترین خودروهای روز جهان به لحاظ قدرت به گرد آن ها هم نمی رسند.

یکی از این موارد را می توان خودروی شورولت چول لاگونا دانست، این خودرو که فراوری آن به سال 1973 میلادی باز می گردد یک بار دیگر قد علم نموده تا با پیشرانه ای قدرتمند جاده ها را به زیر لاستیک های خود ببرد.

شورولت چول لاگونا که در نمایشگاه خودروی SEMA حضور پیدا خواهد نمود به یک پیشرانه 6.0 لیتری از نوع L96 V8 مجهز شده است و 360 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد.

4. فورد موستانگ باس 429

این خودرو که سال ساخت آن به 1965 میلادی باز می گردد از آن دسته خودروهای قدرتمندی است که هرگز قصد باز نشستگی ندارد و با مدل های مختلف و بهینه سازی های بیشتر هر از گاهی شاهد قدرت نمایی فورد موستانگ باس 429 هستیم.

این بار نیز فورد موستانگ باس 429 در هیبتی جدید با پیشرانه ای 8.4 لیتری از نوع V8 در نمایشگاه خودروی SEMA لس آنجلس حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت کلاچ این خودرو به عهده شرکت معتبر Centerforce که یدطولایی در ساخت کلاچ های حرفه ای دارد واگذار شده است.

5. مدل های تیونینگ شده ای از موستانگ

باخبر شدیم شرکت فورد 5 دستگاه از خودروهای موستانگ را در اختیار بهترین برندهای تیونینگ قرار داده است تا حسابی به این خودروها برسند. از قرار معلوم برندهای TJIN Edition، CGS Motorsports، CJ Pony Parts، Galpin Auto Sports و Bojix Design تمام کوشش خود را برای تیونینگ این خودورهای موستانگ انجام داده اند و با محصولاتی بسیار قدرتمند و زیبا طرف هستیم که مخاطبان را در مراسم SEMA لس وگاس انگشت به دهان باقی خواهند گذاشت.

6. مدل های بهینه ای شده از خودروهای شاسی بلند فورد

در کنار خودروهای موستانگ که در بالا به آن ها اشاره نمودیم فورد شش دستگاه خودروی شاسی بلند دیگر را نیز به نمایشگاه SEMA خواهد آورد. این خودورها نسبت به مدل های معمولی آن ها شاهد بهینه سازی ها و تیونینگ های مختلفی هستند و از آنجایی که با خودروهای شاسی بلند طرف هستیم این خودروها برای گشت و گذار و خوشگذارنی در طبیعت بهینه سازی شد ه اند.

7. مدل بازسازی شده ای از فورد جی تی

شرکت های ساخت قطعات و تیونینگ Superformance و Magnaflow با فورد هم پیمان شده اند تا نسخه ای بازسازی شده از خودروی معروف فورد جی تی را در نمایشگاه خودروی SEMA رونمایی نمایند. این خودرو به یک پیشرانه 3.5 لیتری از نوع V6 مجهز است و رنگ آن نیز همانند مدل مسابقه ای فورد جی تی طراحی شده تا تداعی نماینده روزهای موفقیت فورد جی تی در میادین مسابقه باشد.

8. خودروهای مسابقه ای هوندا

برند ژاپنی هوندا طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد و قرار است در لس وگاس نیز از چند خودرو پرده برداری کند، اما تاکنون در مورد این خودروها رازنگه دار بوده است و تعیین نیست چه خودروهای را از جانب هوندا در SEMA 2018 شاهد خواهیم بود.

در این بین گفته می گردد چندین خودروی مسابقه ای از جانب هوندا در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد که یکی از آن ها خودروی معروف هوندا سیویک تایپ آر تی . سی .آر است.

9. مدلی بهینه شده از خودروی گلف آر

متخصصین تیونینگ برند معتبر فولکس واگن به خودروی گلف آر، یک کیت توربوشارژ اضافه نموده اند تا این خودرو به پیشرانه ای با 536 اسب بخار نیرو دست پیدا کند. از طرف دیگر به لحاظ بدنه نیز این خودرو شاهد بهینه سازی هایی شده است و گفته می گردد که در داخل نیز شاهد تعبیه شدن جایگاه های مخصوص خودورهای مسابقه ای در گلف آر هستیم.

با این حساب می توان گفت فولکس واگن نسخه ای مسابقه ای از خودروی گلف آر را در نمایشگاه SEMA 2018 رونمایی خواهد نمود.

10. شورولت کی 5 بلیزر

قرار اس برند تیونینگ Ringbrothers دستی به سر و روی شورولت کی 5 بلیزر بکشد، اما تاکنون اخبار زیادی در این خصوص را شاهد نبوده ایم و انتظار خبرهای بیشتری از این خودرو در SEMA لس وگاس داریم. در این بین گفته می گردد یک پیشرانه قدرتمند از نوع V8 در این خودرو حضور پیدا خواهد نمود و ظاهر آن نیز با ابهت بیشتری نسبت به نسخه های معمولی شورولت کی 5 بلیزر طراحی شده است.

در این قسمت به انتها فهرست خودروهایی رسیدیم که انتظار رونمایی آن ها را در نمایشگاه خودروی SEMA لس وگاس 2018 داریم. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از طرفداران خودرو هستید و نظر خاصی در مورد این خودروها دارید در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان نظرهای خود قرار دهید

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 265

به "غول هایی که از نمایشگاه SEMA لس وگاس انتظار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول هایی که از نمایشگاه SEMA لس وگاس انتظار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید