مانچینی: عملکرد خیلی خوبی را مقابل بلغارستان به نمایش گذاشتیم، بازی آسان وجود ندارد

به گزارش لیتن، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از فزونی تیمش مقابل بلغارستان گفت که بازی آسان در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر وجود ندارد.

مانچینی: عملکرد خیلی خوبی را مقابل بلغارستان به نمایش گذاشتیم، بازی آسان وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 پیروز شد میزبانش بلغارستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و با شش امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه C این رقابت ها قرار بگیرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: همه بازی ها سخت هستند، به خصوص بازی مقابل تیم هایی همچون بلغارستان که با تمامی نفرات دفاع می نمایند و تنها منتظر ضدحمله هستند. در چنین شرایط هم تا زمانی که راهی برای نفوذ به خط دفاعی حریف پیدا نکنید، فضاهایی وجود ندارد و کار برای تان سخت می گردد.

وی اضافه نمود: ما در مقطعی از فصل هستیم که بازیکنان کمی خسته هستند، با این حال در نیمه اول حتی یک فرصت به بلغارستان ندادیم و تنها در نیمه دوم پس از به هدر دادن موقعیت های زیاد برای اضافه نمودن بر تعداد گل های زده مان بود که موقعیت هایی به حریف دادیم. همانطور که گفتم، بازی آسانی وجود ندارد. تیم های دیگر فضایی به شما نمی دهند و در کنارش سعی در خنثی کردن شما دارند. تا زمانی هم که ما به گل اول برسیم، درست مثل این بود که در بن بست هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: به نظرم ما پیروز شدیم عملکرد خیلی خوبی را در شرایط مختلف از خود به نمایش بگذاریم. ما حتی پس از به ثمر رساندن گل دوم، سعی در رسیدن به گل سوم داشتیم، کاری که باید در بازی مقابل ایرلند شمالی هم انجامش می دادیم. ندیدم که تیم های دیگر هم در این هفته از مسابقات پیروز به کسب پیروزی های 7 بر صفر یا 8 بر صفر شده باشند. می دانیم که تفاضل گل در چنین مسابقاتی مهم است، اما کسب امتیازات بیشتر اهمیت دارد و امیدواریم بتوانیم سوئیس را هم شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1617

به "مانچینی: عملکرد خیلی خوبی را مقابل بلغارستان به نمایش گذاشتیم، بازی آسان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: عملکرد خیلی خوبی را مقابل بلغارستان به نمایش گذاشتیم، بازی آسان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید