معدوم سازی تخم مرغ های فاسد در گچساران

به گزارش لیتن، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران گفت: حدود 150 کیلوگرم تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته در دوگنبدان کشف و امحا شد.

معدوم سازی تخم مرغ های فاسد در گچساران

امید افشاری نژاد گفت: در طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان، کارشناسان واحد نظارت این اداره از مراکز عرضه مواد خام دامی در شهر دوگنبدان بازدید و سرکشی کردند.

او می گوید: بازرسان در این بازدید پیروز شدند یک محموله بسته بندی شده حدود 150 کیلوگرمی تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته را در یکی از فروشگاه های زنجیره ای شهر دوگنبدان کشف، ضبط و پس از اخذ مجوز های لازم به روش بهداشتی معدوم نمایند.

افشاری نژاد با بیان اینکه سلامت و بهداشت عمومی جامعه خط قرمز ما است، گفت: مردم توجه نمایند که مخلوط شدن زرده و سفیده و استشمام بوی تعفن محتویات از علائم تخم مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته است.

به گفته رئیس اداره دامپزشکی گچساران، شهروندان تخم مرغ مصرفی خود را به شرط ثبت تاریخ فراوری و انقضای درج شده بر روی پوسته (تخم مرغ های هویت دار) را از فروشگاه های معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نموده و از خرید تخم مرغ از دست فروش ها خودداری نمایند.

او از مردم این شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی به وسیله شماره تلفن 1512 گزارش نمایند تا در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی گردد.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2129

به "معدوم سازی تخم مرغ های فاسد در گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدوم سازی تخم مرغ های فاسد در گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید