وکیا: وضعیت نفت مسجد سلیمان به من استرس می داد، دوست داشتم با بگوویچ کار کنم

به گزارش لیتن، یوسف وکیا، مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: دوست داشتم با وینکو بگوویچ کار کنم و امیدوارم در تیم گل گهر بهترین عملکرد را داشته باشم.

وکیا: وضعیت نفت مسجد سلیمان به من استرس می داد، دوست داشتم با بگوویچ کار کنم

یوسف وکیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص جدایی اش از نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا باید خدا را شکر کنم که این تیم در لیگ برتر ماندگار شد. البته باید بگویم نفت مسجدسلیمان لایق بهترین هاست و امیدوارم آنها در فصل آینده روزهای خوبی را تجربه نمایند. من بازیکن آزاد بودم و این طبیعی بود که حق انتخاب داشته باشم و در نهایت گل گهر را انتخاب کردم. از طرفی شرایط نفت مسجدسلیمان طوری بود که در زمینه جذب بازیکن و انتخاب سرمربی زمان را از دست داده بود و این شرایط به من استرس می داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا غیر از تیم گل گهر پیشنهاد دیگری هم داشت، توضیح داد: من چند پیشنهاد داشتم و حتی با بعضی تیم ها مذاکره کردم که شرایط لازم برای عقد قرارداد فراهم نشد. برای پیوستن به گل گهر با وینکو بگوویچ صحبت کردم و دوست داشتم با این مربی کار کنم، از طرفی برای انتخاب گل گهر با چند نفر هم مشورت کردم و در نهایت این تیم را انتخاب کردم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خاتمه توضیح داد: امیدوارم در گل گهر بهترین عملکرد را داشته باشم و این تیم هم بتواند در اولین سال حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 279

به "وکیا: وضعیت نفت مسجد سلیمان به من استرس می داد، دوست داشتم با بگوویچ کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیا: وضعیت نفت مسجد سلیمان به من استرس می داد، دوست داشتم با بگوویچ کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید