پلمب مرکز لیزر پوست و زیبایی غیر مجاز در شهرستان چابهار

به گزارش لیتن، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: مرکز لیزر غیر مجاز که توسط فردی فاقد صلاحیت حرفه ایی در شهرستان چابهار فعالیت داشت با اخذ دستور قضایی از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار و پلیس اماکن تعطیل و پلمب گشت.

پلمب مرکز لیزر پوست و زیبایی غیر مجاز در شهرستان چابهار

دکتر مهدی میرادی اظهار کرد: مرکز لیزر غیر مجاز در زمینه لیزر پوست و زیبایی در شهرستان چابهار فعالیت داشت که بعلت دارا نبودن مجوزهای رسمی و قانونی پلمب شد.

وی اضافه نمود: انجام لیزر فقط یک تکنیک نیست و احتیاج به اطلاعات وسیعی در زمینه بیماری های پوست دارد. طبق قوانین وزارت بهداشت صرفا متخصصین و پزشکان در حوزه جراحی پلاستیک امکان انجام چنین خدماتی را دارند ، اما متأسفانه شاهد هستیم افرادی با کمترین سطح دانش و حتی در آرایشگاه ها، در این حوزه ورود نموده و گاهی آسیب های جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد می کنند.

وی گفت : واحد نظارت بر درمان این شبکه با جدیت بر ارائه خدمات درمانی در محدوده تحت پوشش نظارت خواهد داشت و هیچگونه تعارفی در برخورد با کسانی که منافع مالی خود را بر سلامت مردم ترجیح میدهند نخواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: تاکید می گردد شهروندان تنها به وسیله مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد احتیاج خود کنند و از مراجعه به مراکز غیر مجاز جدا خودداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به وسیله مراجعه حضوری به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار اطلاع تا در کمترین زمان ممکن با افراد بر اساس قانون برخورد قاطعانه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1268

به "پلمب مرکز لیزر پوست و زیبایی غیر مجاز در شهرستان چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب مرکز لیزر پوست و زیبایی غیر مجاز در شهرستان چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید