پمپ های ورتکس دوفازی برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شد

به گزارش لیتن، محققان دانشگاه صنعتی اصفهان برای نخستین بار در کشور پیروز به طراحی و ساخت پمپ های ورتکس دو فازی با قابلیت نانوحباب ساز شدند.

پمپ های ورتکس دوفازی برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محققان دانشگاه صنعتی اصفهان برای نخستین بار در کشور پیروز شدند پمپ های ورتکس دو فازی را طراحی نمایند.

این طرح پژوهشی در شرکت دانا تجهیز پترو آب، از واحد های فناوری مرکز نوآوری و تجاری سازی در دانشگاه صنعتی اصفهان انجام شده است.

پمپ های ورتکس دوفازی قابلیت ساختن نانوحباب را دارند که در صنایع مختلف بهره برداری می گردد. این پمپ ها با سه هدف شناورسازی، هوادهی و گندزدایی در بسیاری از صنایع مانند نفت و گاز، آب و فاضلاب، شیلات، صنایع غذایی و صنایع شستشو کاربرد دارد.

فناوری ارزشمند پمپ های ورتکس دو فازی نانو حباب ساز، حاصل 21 ماه فعالیت علمی محققان دانشگاه صنعتی اصفهان با راهبری دکتر احمد رضا زمانی عضو هیات علمی این دانشگاه است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی به انجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1416

به "پمپ های ورتکس دوفازی برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپ های ورتکس دوفازی برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید