چه کسانی از عمان به نمایشگاه کتاب تهران می آیند؟

به گزارش لیتن، خبرنگاران: کشور عمان میهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب تهران است. دو گروه 15 نفره و 35 نفره از مدیران، وزیر اطلاع رسانی و مسئولان فرهنگی و اهالی شعر و ادب، نویسندگان، ناشران و طراحان مد و لباس عمان به ایران خواهند آمد.

چه کسانی از عمان به نمایشگاه کتاب تهران می آیند؟

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، عمان میهمان ویژه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برنامه های خود برای حضور در این نمایشگاه را اعلام نموده است . طبق برنامه های اعلام شده، دو گروه از کشور عمان میهمان نمایشگاه کتاب خواهند بود ؛ نخست یک گروه 15 نفره از مدیران و مسئولان فرهنگی این کشور که به همراه وزیر اطلاع رسانی با پرواز شخصی روز 15 اردیبهشت ماه به ایران خواهند آمد.

گروه دوم نیز گروهی 35 نفره از مجریان و مسئولان نمایشگاه کتاب عمان ، نویسندگان، ناشران، طراحان لباس و اهل شعر و ادب این کشور هستند که با پرواز عادی روز 15 اردیبهشت وارد ایران خواهند شد. البته گروه وزرا و مدیران تنها چهار روز ابتدایی نمایشگاه را حضور دارند، ولی دیگر حاضران تا زمان برگزاری اختتامیه نمایشگاه در ایران خواهند بود.

برنامه های کشور عمان در قالب جدولی به مسئولان نمایشگاه کتاب تهران ارائه و مورد تأیید قرار گرفته است. این برنامه ها در برج میلاد، خانه هنرمندان ، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، سفارت عمان و ... برگزار می شوند. همچنین نشست های علمی و تخصصی درباره ادبیات و فرهنگ عمان نیز در نمایشگاه کتاب تهران در محل غرفه این کشور برگزار می گردد.

وزیر اطلاع رسانی کشور عمان نیز در صورتی که به موقع به تهران برسد، از سخنرانان مراسم افتتاحیه نمایشگاه خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 335

به "چه کسانی از عمان به نمایشگاه کتاب تهران می آیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی از عمان به نمایشگاه کتاب تهران می آیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید