کیانو ریوز؛ ستاره ای که می توانست یک بازنده باشد

به گزارش لیتن، کیانو ریوز ستاره سرشناس هالیوودی که این روزها به علت خبرهای ساخت قسمت چهارم ماتریکس به شدت خبرساز شده است، گذشته ای سخت و پر تنش را پشت سر گذاشته است. درواقع کیانو ریوز برای رسیدن به شرایط فعلی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

کیانو ریوز؛ ستاره ای که می توانست یک بازنده باشد

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، کیانو ریوز در سال 1964 در بیروت ، لبنان متولد شد ، جایی که والدینش ، پاتریشیا تیلور (انگلیسی تبار) و پدرش ساموئل نورلین ریوز (اهل هاوایی با تبار چینی) دیدار نموده بودند.

وقتی کیانو فقط سه ساله بود ، ساموئل آنها را ترک کرد

از آن به بعد ، پاتریشیا (مادر کیانو) به عنوان یک طراح مد شروع به کار کرد و خانواده به هاوایی ، استرالیا ، نیویورک و کانادا نقل مکان کردند.

کیانو ریوز در دوران کودکی و نوجوانی به دلیل کوچ های متعدد در مدارس و موسسات مختلفی ثبت نام کرد.

کیانو هرگز به عنوان یک دانش آموز خوب و درسخوان شناسایی نشد. اما او به عنوان یک بازیکن درخشان هاکی روی یخ در کالج De La Salle در تورنتو مورد توجه نهاده شد.

هنگامی که 17 ساله بود ، بدون مدرک دبیرستان را ترک کرد و به لس آنجلس نقل مکان کرد.در آنجا ، در کالیفرنیا ابتدا در اپیزودی از سریال Hangin شروع به کار کرد و سپس در چندین آگهی تلویزیونی ظاهر شد.اولین باری که وی در یک فیلم استودیویی ظاهر شد در (Youngblood 1986) بود.

در سال 1998 ، کیانو ریوز با جنیفر سایم ، که دستیار دیوید لینچ بود ، دیدار کرد. آشنایی که زندگی او را متحول کرد.آنها دیوانه وار عاشق شدند و جنیفر باردار شد. در 24 دسامبر سال 1999 ، نوزاد نارس آنها به جهان آمد و از دست رفت. این تراژدی رابطه آنها را تحت تاثیر قرار داد. این زوج نتوانستند بر غم و اندوه خود غلبه نمایند و خیلی زود روابطشان شکسته شد.

بدبختی ها به انتها نرسید. چرا که یک سال و نیم بعد ، نامزد کیانو هنگام بازگشت از مهمانی در خانه مرلین مانسون در یک سانحه رانندگی در سن 28 سالگی درگذشت.

در سال 2006 ، کیانو به مجله Parade گفت که این وقایع غم انگیز زندگی او را نشانه رفته است. او گفت:غم و اندوه تغییر می نماید ، اما هرگز به انتها نمی رسد. مردم تصوری غلط دارند که می توانند با آن مقابله نمایند ، اما آنها اشتباه می نمایند. وقتی افرادی که دوستشان دارید از بین بروند ، شما تنها هستید.

در سال 1999 ، قبل از از دست دادن دخترش ، کیانو ریوز فیلمبرداری ماتریکس را شروع نموده بود. او انتخاب اول برای بازی در این فیلم نبود اما به برترین ستاره این فیلم تبدیل شد و تا امروز نیز در فیلمهای قابل توجهی نقش آفرینی نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 760

به "کیانو ریوز؛ ستاره ای که می توانست یک بازنده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانو ریوز؛ ستاره ای که می توانست یک بازنده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید