گالری هنر بابل تابستانه را به صبا می آورد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، گالری هنر بابل با تابستانه پنجمین نمایشگاه گروهی خود را در چندین شاخه از هنرهای تجسمی به صبا می‌آورد.

گالری هنر بابل تابستانه را به صبا می آورد

این نمایشگاه که ساعت 17 روز دوشنبه 22 مرداد در گالری استاد فرشچیان با حضور عموم علاقمندان گشایش می یابد، شامل 42 اثر منتخب از 32 هنرمند بوده و در رشته های نقاشی، طراحی، عکاسی، نقاشیخط در تنوعی از تکنیک ها و موضوع ها است.

در تابستانه چهره های نام آور و پیشکسوت هنری ایران در کنار هنرمندان جوانتر از سراسر کشورمان از جمله تهران، اصفهان، شیراز، رشت و... حضور دارند.

حسین محجوبی، گیزلا وارگا سینایی، احمد نصراللهی، بهرام دبیری، فرشاد فداییان، کوروش ادیم، بهزاد فیروزی، محمدسعید نقاشیان، رضا یحیایی و... از جمله این هنرمندان هستند که با آثار خود به تابستانه آمده اند.

نازنین موسوی کیوریتور این نمایشگاه با سابقه حدود یک دهه فعالیت هنری، تاکنون نمایشگاه گردانی و مدیریت اجرایی نزدیک به یکصد نمایشگاه را در کارنامه حرفه ای خود به ثبت رسانده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 29 مردادماه همه روزه از ساعت 10 تا 18 به خیابان ولیعصر(عج) خیابان طالقانی خیابان برادران مظفر پلاک 125 گالری استاد فرشچیان مراجعه کنند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 6

به "گالری هنر بابل تابستانه را به صبا می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری هنر بابل تابستانه را به صبا می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید