گفت وگوی تلفنی ماکرون و بایدن درباره روسیه، چین و غرب آسیا

به گزارش لیتن، کاخ سفید با انتشار بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه و توافق طرفین برای همکاری با یکدیگر درباره اولویتهای سیاست خارجی مشترک مانند روسیه و چین و غرب آسیا اطلاع داد.

گفت وگوی تلفنی ماکرون و بایدن درباره روسیه، چین و غرب آسیا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کاخ سفید طی بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه اطلاع داد.

کاخ سفید در بیانیه خود گفته، بایدن و ماکرون توافق کردند که دو کشور سیاست های خود را درباره مسائل مربوط به سیاست خارجی از جمله مبارزه با ویروس کرونا، بحران تغییرات اقلیمی و همچنین احیای اقتصاد جهانی هماهنگ نمایند.

براساس این گزارش، روسای جمهور آمریکا و فرانسه خواهان تقویت روابط فراآتلانتیک و روابط دوجانبه به وسیله ناتو و همچنین شراکت آمریکا با اتحادیه اروپا شدند.

براساس بیانیه کاخ سفید، رهبران فرانسه و آمریکا همچنین توافق کردند درباره اولویتهای سیاست خارجی دو طرف از جمله روسیه، چین، غرب آسیا و منطق ساحل با یکدیگر از نزدیک همکاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1503

به "گفت وگوی تلفنی ماکرون و بایدن درباره روسیه، چین و غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی ماکرون و بایدن درباره روسیه، چین و غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید