یحیی باز هم به عبدی بازی نداد خبرنگاران

به گزارش لیتن، مهاجم قرمزها در ملاقات مقابل پیکان باز هم از روی نیمکت بازی را شروع خواهد نمود.

یحیی باز هم به عبدی بازی نداد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی عبدی مهاجم جوان و شمالی پرسپولیس با تشخیص یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در بازی امروز قرمز ها مقابل پیکان باز هم نیمکت نشین خواهد بود تا در صورت لزوم در ادامه به ترکیب این تیم اضافه گردد.

مهدی عبدی که در تمرینات این تیم کوشش بسیاری انجام می دهد امیدوار بود که دوباره پس از یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب پرسپولیس برگردد، اما یحیی او را نیمکت نشین کرد تا به فرم ایده آل همواره برگردد.

پرسپولیس در بازی مقابل پیکان با زوج وحید امیری و امید عالیشاه در مقابل حریف خود به زمین خواهد رفت، یحیی پیش تر در بازی با سپاهان و مس رفسنجان نیز این تصمیم را گرفته و با خارج کردن عبدی از ترکیب، تیمش را بدون مهاجم نوک به زمین فرستاده بود.

نکته جالب این که مهاجم شماره 16 قرمز ها پس از این استراحت، توانست در دو بازی مقابل استقلال و فولاد گلزنی کند و تیمش را به چهار امتیاز مهم برساند. او در بازی دربی عملکرد بسیار درخشانی داشت و در چند صحنه هم با دریبل مدافعان استقلال تیمش را در آستانه گلزنی قرار داد و شاید بدشانس بود که بیش از یک گل نزد.

حالا باید دید آیا دوباره پس از نیمکت نشینی، مهدی عبدی می تواند در صورت اعتماد مجدد یحیی به او در ادامه بازی با پیکان و گل گهر به فرم خوبش برسد یا همچنان پرسپولیس باید منتظر عیسی آل کثیر بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1566

به "یحیی باز هم به عبدی بازی نداد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی باز هم به عبدی بازی نداد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید